Waar kan je je in domicilieren?

Alexey
Topic Starter
Berichten: 5
Juridisch actief: Nee

Waar kan je je in domicilieren?

#1 , 29 okt 2018 13:07

Hallo.
Ik wil op mijn eigendom gaan wonen zodat ik rond de 500 euro per maand kan sparen. Het maakt me niet uit hoe goed of slecht die is. Mijn vraag is waarin je je allemaal kan domiciliëren? Ik ben aan't twijfelen over een chalet kopen, een wooncontainer, caravan, een huis/chalet laten bouwen. Plus vraag ik me af waar ik een huis mag bouwen (ik denk dat dat niet overal kan) en waaraan die allemaal moet voldoen.
Alvast bedankt en met vriendelijke groeten.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 29 okt 2018 13:54

Je mag ook niet overal een caravan of chalet zetten, gaat voor deze vraag best naar de technische diens van de gemeente waar je grond ligt , dan kan men dit na kijken of het wel bouw of landbouwgrond is en je de juiste informatie geven
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

LennieK
Berichten: 1866
Juridisch actief: Nee

#3 , 30 okt 2018 08:58

In een gebouw dat de functie wonen heeft. Met andere woorden, in een woning of appartement. Dus in principe niet in een winkel, niet in een loods, niet in een recreatiegebied, niet in een caravan... Zowel de dienst omgeving/stedenbouw als de dienst bevolking kan jou hierin adviseren.

Reclame

Terug naar “Kopen”