Valse beschuldigingen

Atos
Topic Starter
Berichten: 72

Valse beschuldigingen

#1 , 29 okt 2018 12:05

Een tijd geleden had ik een geprek met 2 dames van een instantie, een kennis van mij met kennis van zaken ging mee.
Doordat ik al vrij lang merk dat er andere rapporten zijn tov wat er verteld werd nam ik gans het gesprek op op video.
Bij het gesprek zat ik en de kennis aan de rechterzijde van de tafel en de 2 dames aan de voorste zijde (is van belang, maw gescheiden door de tafel)

In het gesprek bleven de dames halsstarrig de bewijzen die ik aanleverde negeren, bewijzen die haaks op hun beweringen staan.

Achteraf las ik het rapport dat zij opmaakten en daarin stond dat ik "agressief was" en "gevaarlijk dicht bij hen kwam zitten".
Wat helemaal niet het geval was, dat kan ik aantonen op de video (ik plaatste de camera bij aanvang van het gesprek, er was veel tegenstand hiervoor maar gesprek ging gewoon door.

In het rapport staan nog enkele leugens die ik perfect kan aantonen dat deze niet kloppen.

Ik ging bij de directie daarvoor maar die zat enkel wat met haar hoofd te draaien wat leek op ja en neen. Er konden geen datums gegeven worden van eerdere tussenkomsten van hen, enkel vaag een periode van 2 maand waar er 1 tussenkomst was (datum en uur bleek niet mogelijk) bij navraag bij derden was er helemaal geen tussenkomst door de instantie.

Het betreft een klacht die ik zelf bij de instantie neergelegd had, er werd mij verteld dat er werk van gemaakt was. 1 jaar later had ik opnieuw klacht neergelegd en er werd doorgegeven dat ze werk van maakten maar dat er niets loos was.
(zoals eerder beschreven kunnen ze helemaal niet aantonen dat er werk van gemaakt werd, alles is zeer vaag)

Ook geven ze zich uit als psycholoog en verpleger, ik vroeg naar erkenningsnummer maar dat kan ik blijkbaar ook niet krijgen.
Ik veronderstel dat men als hulpverlener toch zou moeten aantonen dat deze mensen voldoende gekwalificeerd zijn?

Wat kan ik hiervoor ondernemen, dit is een erkende instantie die vrij grote verantwoordelijkheden draagt.

Alvast dank

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding