schuldsaldo verzekering

patche
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

schuldsaldo verzekering

#1 , 23 okt 2018 21:37

Beste
Wij hebben een herfinanciering aan ge gaan voor onze woning naar een andere bank en daar ook een schuldsaldo moeten nemen waarvan we ook niet direkt de prijs wisten ik was toen roker en ik weet dat het dan ook duurder wordt maar ik was van plan te stoppen met roken want na 2 jaar zou het schuldsaldo dan zakken wij moesten dus nu om de 3 maand 375 euro bij betalen daar voor, ik dus 2 jaar uit eindelijk gestopt met roken en ik vroeg dus aan de bank een herziening van het schuldsaldo met als uitleg kreeg ik te horen dat dit niet ging want ik was bij gekomen in gewicht een 30 kg en dan zou ik waarschijnlijk meer moeten betalen zeiden ze me daar ale vooruit geen gevolg meer aan gegeven na een een tijd kregen we problemen op het werk veel technische werkloos en dat bedrag kon er amper af dus ik stopte die betalingen van het schuldsaldo en kreeg daar enkel een herinnering van dat het niet betaald was en meer niet dus ik dacht oke ik laat het dan zo en nu krijg ik in eens na 2 jaar een aangetekende zending dat ik 3005 euro moet betalen van die 2 jaar dat ik niet heb betaald en dat binnen een termijn van 30 dagen en ingeval ik dat niet doe zouden ze het contract beeindigen is dat dan alleen het schuldsaldo of ook de woonlening dat staat er niet in ik had beter bij de vorige bank gebleven dat schuldsaldo scheelde bijna 500 euro op jaar basis,alle advies is welkom .
bedankd

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding