schade aangericht tijdens plaatsen ramen

limecom
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

schade aangericht tijdens plaatsen ramen

#1 , 12 okt 2018 10:48

Beste,
mijn partner en ik hebben deze week ramen laten plaatsen door een firma Te Brugge,
zij stuurden 2 mensen in onderaanneming, (1 iemand met kennis, de andre geheel geen kennis)
tijdens die werken is er verschillende schade aangericht zowel aan de ramen als aan onze vloer, muur, verwarming

mondeling vertelden ze ons dat ze dit gingen oplossen,
nu een dag later sturen ze ons doodleuk gewoon de factuur op,
wat kunnen we best doen ? :(
Mvg

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Milo72
Berichten: 1016

#2 , 12 okt 2018 11:06

Bovenal: aangetekend (en ook per gewone post) reageren !
Beschrijf de aangerichte schade en meld dat u de faktuur niet betaalt tot de veroorzaakte schade hersteld is.
Ik ben geen jurist - mijn posts zijn dus enkel gebaseerd op mijn eigen mening en gezond verstand

Franciscus
Berichten: 38583

#3 , 12 okt 2018 21:10

En uw verzekering in kennis stellen - zeker uw rechtsbijstand en hopelijk met een clausule voor contractuele feiten.

Reclame

ronald123456789
Berichten: 9
Juridisch actief: Nee

#4 , 26 okt 2018 18:55

Ik heb dit op stage ook meegemaakt maar het probleem is dat veel mensen zeggen dat de werkers schade gemaakt hebben terwijl dit niet zo is, wat ik zou doen is het bedrijf persoonlijk gaan bezoeken met foto's van de schade en misschien als je foto's hebt van ervoor deze ook mee te nemen anders is het een woord tegen woord discussie. en hoe weet je dat die ene geen kennis heeft ?

Terug naar “Aanneming”