Vader eist co-ouderschap na jaren te weigeren

Noodaaninfo
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Vader eist co-ouderschap na jaren te weigeren

#1 , 11 okt 2018 11:04

Beste

Ik heb dus Nood aan advies. Mijn zoon is 10 jaar en heeft altijd bij mij gewoond. Hij gaat om de 2 weken naar zijn vader en half half in de vakantie. Co ouderschap werd steeds geweigerd door zijn vader. Nu verhuis ik met mij partner en nu opeens zit hij mijn zoon op te stoken om bij hem te komen wonen en verdere stappen hiervoor te ondernemen als we hem van school veranderen. De schoolsverandering is beter voor mijn zoon in kader van vriendjes krijgen en gemak. Nu gaat zijn vader dit gebruiken om opeens co oiderschap te gaan eisen. Ik moet er ook bij vermelden dat deze man een narcist eerste klas is die me al die jaren het leven zuur probeert te maken op alle mogelijke manieren...hij is hiervoor ook door de rechter reeds op de vingers getikt. Ik en mijn partner bieden mijn zoon een stabiele omgeving. Voor mij is dit momenteel niet in het belang van mijn zoon. Als hij ouder wordt en zich zelfstandiger kan verplaatsen en er zelf achter vraagt dan is dit een ander verhaal maar op dit moment nog niet. Maar uiteraard ben ik wel bang dat hij erin zou slagen. Zou dit kunnen? Beetje raad is welkom en geruststelling mag ook

Alvast bedankt

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding