De lijn

Konijnen
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

De lijn

#1 , 8 maand 2 weken geleden (09 okt 2018 19:09)

Beste
Op 8/9/18 kocht mijn zoon een studenten buspas van de lijn. Deze zou geleverd worden per post. We hebben deze nog steeds niet ontvangen en de dienst aankoopbewijzen van de lijn geeft toe dat er vertraging is. Ondertussen moeten wij extra onkosten maken. We hebben hun een tweetal weken Geleden gecontacteerd over deze situatie Maar ze schuiven hun verantwoordelijkheid van hun af. Graag had ik geweten of zij deze extra onkosten moeten vergoeden of terugbetalen. Mvg

Edgar W.
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Niet direct geholpen op het forum? Kijk even op Jureca.be voor snel en betaalbaar juridisch advies. of bel direct met een specialist op het nummer 0904 69 400 voor een eerste antwoord op uw vraag.
LeenW
Berichten: 8166

#2 , 8 maand 2 weken geleden (09 okt 2018 19:12)

Beloven zij een concrete levertermijn?

denlowie
Berichten: 13658
Juridisch actief: Nee

#3 , 8 maand 2 weken geleden (09 okt 2018 19:35)

Waarom niet eens naar een lijn winkel gaan ?
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

Konijnen
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#4 , 8 maand 2 weken geleden (10 okt 2018 11:38)

Ja de KUL had gezegd binnen 1 week ondertussen wachten we al een maand. De lijnwinkel heeft ons sinds vorige week een tijdelijke buspas gegeven voor een maand dus voorlopig is hij wel gesteld. Het is enkel de kosten vóór de tijdelijke bus pas terug Vergoed te krijgen

Terug naar “Andere”