Limited partner in Amerikaanse LLC - K1 form 1065

RDK91
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Limited partner in Amerikaanse LLC - K1 form 1065

#1 , 05 okt 2018 00:33

Ik krijg binnenkort de mogelijkheid om limited partner te worden in een Amerikaans financieel bedrijf (LLC), waar ik actief zal zijn als day trader op de futures markt. De LLC bestaat al.

De belastingaangifte zou dienen te gebeuren via een Amerikaans K1 formulier: https://www.irs.gov/forms-pubs/about-sc ... -form-1065

Aangezien ik zelf absoluut geen boekhoudkundige ervaring heb weet ik momenteel niet goed hoe ik dit allemaal moet gaan aanpakken.

Via Bolero heb ik al gevonden dat ik een TIN (tax identification number) zou moeten hebben en dat ik jaarlijks een 1040NR formulier zou moeten invullen dit aan de NRA moet bezorgen, ook als ik geen belastingen verschuldigd ben aan de Amerikaanse staat?

Klinkt ongelooflijk complex.

Ikzelf was van plan een gcv op te richting in België maar aangezien ik totaal geen ervaring heb met LLC en K1 formulier probeer ik zoveel mogelijk informatie in te winnen.

Binnen 2 weken ga ik een afspraak plannen met een juridisch adviseur en ook via Unizo ga ik proberen advies in te winnen.

Ondertussen dacht ik het ook even hier te plaatsen, misschien dat er hier mensen zijn met ervaring of kennis van deze materie!

Alvast bedankt!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
RDK91
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#2 , 08 okt 2018 17:18

Niemand die mij hier meer over kan vertellen of eventueel contact gegevens kan geven van iemand die mogelijk meer kennis van zaken heeft waar ik ook al eens bij kan informeren?

Reclame

Terug naar “Bank & Beurs”