dan nog, je betaald voor een nieuw toestel. Aan dit exemplaar is blijkbaar al gewerkt door proximus. Die software komt daar niet vanzelf op.
gewoon retour sturen en beroepen op je 14 dagen bedenktijd.
Nee hoor, dit is een nieuwe iPad door Apple.
Als bedrijf kun je nu eenmaal iPads kopen op maat voor je bedrijf.
Zo liggen er bij ons op het werk iPads waarmee je slechts 1 app kunt bedienen, ter beschikking voor gasten. Is zo geleverd uit de fabriek.
Ik heb geen ervaring met Apple producten, maar kan je die dingen niet "hard resetten" / fabrieksinstellingen terugzetten of iets dergelijks? Kan je niet iets als dit uitvoeren:
https://support.apple.com/nl-nl/HT201351
Of heb je daar ook de rechten niet voor? Indien niet, zou ik inderdaad bij Proximus de zaak nogmaals melden en zeggen dat je naar de privacycommissie stapt als zij er niet voor zorgen dat je de iPad zelf volledig kan wissen / resetten en gebruiken als een normale iPad.
Zie hierboven van mij: aangezien dit een nieuwe iPad is, kun je hem enkel resetten naar hoe hij uit de fabriek gekomen is.
Punt is dat Proximus een reeks iPads besteld heeft bij Apple op maat, deze zijn zo gemaakt zoals gevraagd, en dus geschikt om te gebruiken in het bedrijf (bijvoorbeeld voor vertegenwoordigers), maar niet om door te verkopen, ook al is deze nog nieuw.
Wellicht verwisseld intern.
Maar de bottomline is dat Proximus deze moet omruilen, en het zal hier dus kwaadschiks moeten gebeuren...