Psychische en mentale test

Amaroq
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Psychische en mentale test

#1 , 16 aug 2018 12:04

Hallo,
Ik moet een psychische en mentale test gaan doen voor een voorval van 5 jaar geleden voor ik mijn tijdelijk rijbewijs kan ontvangen, het voorval van t jaar geleden is overtreding rijden met brommer zonder papieren dn rijbewijs + wegovertreding en "onder invloed" ( ik had de dag ervoor een joint gerookt en dat zat nog in mijn speeksel)
Nu moet ik deze testen nog doen omdat ik ze 4 jaar terug niet heb gedaan .
Wat kzn ik verwachten en moet ik bang hebben dag ze me sancties geven of zeggen dat ik mijn tijdelijk rijbewijs niet krijg?
Ik heb ook vorige maand mijn theorie gedaan en 20 uur rijles voltooit ,
Nu ik drink niet , heel af en toe een cocktail , ik rook niet en ook al 1 jaar geen weed meer , kunnen ze me falen?
Voor de 1 of andere reden , zeker omdat dit een voorval is van 5 jaar terug?

Mvg Amaroq.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38587

#2 , 19 aug 2018 18:00

Dat zal van uw antwoorden afhangen ..zijn de standaard testen die me afneemt van iedereen.
Men slaagt of men slaagt niet voorbereiden is quasi onmogelijk of u zou een hele reeks van boeken moeten doornemen in de hoop dat de test die u krijgt daar instaat of uitgelegd wordt.
Beste raad niet zenuwachtig zijn en positief denken.
Zenuwachtig zijn beïnvloed uiteraard uw snelheid van antwoorden en negatief denken beïnvloed uw manier van antwoorden.

Bert Bibbers
Berichten: 64
Juridisch actief: Nee

#3 , 20 aug 2018 21:48

Rustig uw zelve blijven. Op deze tests kan je niets voorbereiden. Hoofdzaak is uw cool bewaren en vooral niet te veel nadenken over wat het doel van de vraag is.

Reclame

Terug naar “Andere”