kinderen wonen bij vader

we2canary
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

kinderen wonen bij vader

#1 , 08 aug 2018 07:02

hallo ik ben Henk woon op canarische eil 7 jaar gescheiden en vader van 2 kinderen 11 en 15 jaar die wonen bij moeder mijn ex heeft een relatie met een man die drugs en alkohol gebruikt ze heeft hem al 14 keer uit haar woning gezet en als er problemen waren telefooneerde ze met mij ( ik krijg telkens vermoeden dat zij ook gebruikt
mijn kinderen krijgen deze situatie mee ) en de 2 jongens hebben gezegd als hij weer komt ga ik bij papa wonen ,nu is die oudste 15 jaar en was 8 dagen bij mij met toestemming van de moeder die 8 dagen niks heeft laten horen , vandaag is hij naar huis gegaan en moeder was agresief ( hoef niet indetails te gaan wie of wat is begonnen enz )en er volgende een hefige vecht party en moeder heeft zijn spullen gepakt en bij mij afgezet de spanning loopt er regelmatig hoog op .,
mijn vraag hoe en waar moet ik advies vragen omdat hij niet meer bij zijn moeder wil wonen en geen kontakt meer met haar wil ook zij wilde hem niet meer ( dat is alleen maar nu hoop dat dat weer over gaat is en blijft zijn moeder ) eerst wacht ik maar tijdje af maar ik heb geen rechten school enz
wat is volgens u de beste oplossing

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
eylis
Berichten: 8840

#2 , 08 aug 2018 09:18

Als de feiten zich afspelen op de Canarische eilanden, dan geldt het Belgisch recht niet. dan moet u informatie zoeken met betrekking tot het Spaans recht.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”