Gescheiden ouders / kinderen

Lientjeuh003
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Gescheiden ouders / kinderen

#1 , 12 jun 2018 17:50

Graag had ik wat meer informatie gekregen.

Mijn man is al 7 jaar gescheiden , ze zijn onderling akkoord gekomen wat betreft de kinderen en de kosten ervan.
nu wat dit onderling akkoord betreft … mijn man heeft gewoon niets te zeggen en de kids samen met de mama gebruiken het geld op ..
Zo zag ik een volle rekening van 9000 euro verminderen naar 4000 euro. Oke de kids studeren verder en hun kot moet worden betaald maar toch..
nu mijn vraag is : Wanneer het geld op is neem ik aan dat zowel moeder als vader van de kinderen geld zullen moeten storten op de rekening , maar wat als mama en stiefvader beidde zelfstandige zijn en de vader en stiefmoeder beidde gaan werken ? In ons geval is het zo maar ik ben dan bang mits wij een vast inkomen hebben wij dan ook meer geld zullen moeten storten op de rekening. Wetende dat wel de mama en de kids zelf lekker de 9000 euros hebben verdaan...


Iemand raad ?


ALvast bedankt

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38592

#2 , 13 jun 2018 23:27

Vader en moeder van de kinderen naar eigen vermogen moeten tussenkomen.
Stiefvader en stiefmoeder zijn geen betrokken partijen.
Beslissing valt indien geen overeenkomst op de rechtbank.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”