adres

kinga
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

adres

#1 , 18 mei 2018 07:03

ik zoek hulp...het wat is gebeurt in mijn leven ...het kan gewoon niet...het is gewoon te veel...
het is niet juist...
ik..mama van 3 kinderen waar & van kinderen is mindervalide ...heb een appartement gehuurd in Laakdal. advertentie op facebook gevonden...
het was van het begin moeilijk om mijn adres te plaatsen...wijkagent en haar gedraag...zij kwam altijd in uren dat zij wist dat ik zou niet thuis zijn (werken)
en als ik heb gevraagd om s'avond te komen...of ongeveer mij laten weten wanneer zij komt...zij heeft geen zin om avond uren te doen...en zij werkt niet met afspraken...
na mijn vermelding dat ik ga met vakantie naar mijn ouders...(in Polen) ...zij kwam langs wanneer zij wist dat ik niet thuis ben...
toen zij heeft negatief advies gegeven om mij toch niet in te schreven...
mijn eerste aanvraag wordt geanuleerd
tweede gedaan...na 2 maanden wordt goedgekeurd
om alles kort te maken...iemand heeft klachten tegen mij ingediend dat ik verblijf in mijn appartement niet...
ik wist van niks...toen kwam wijkagent bij mijn vriend...om mij daar in te schreven...
dus nu op dit moment...mijn vriend weigert dat ik word daar bij hem ingeschreven...ik word bij hem afgeschrapt..
geen adres...geen pro deo...geen ocmw hulp...niks meer...
mijn appartement was geen sociaal appartement...ik heb ook geen uitkeringen gehad...ik was ook niet op schuldenbemiddeling ...neen...ik heb gewoon mijn loon en mijn kindergeld gehad...ik heb ook NOOIT bericht in mijn brievenbus gehad dat wijkagent heeft langs geweest...

ik heb het gisteren moeten aan mijn 3 kinderen vertellen...je moet die tranen zien...IK KAN NIET MEER...IK KAN MIJN KINDEREN GEEN HUIS GEVEN....

aub hulp mij...ik weet het niet meer wat moet ik doen...
Mvg Kinga Kaspera
0492750164

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Tope
Berichten: 916

#2 , 18 mei 2018 07:26

Neem contact op met het CAW = Centrum voor Algemeen Welzijnswerk in jouw buurt:
http://www.caw.be/

Ze zoeken samen met jou naar een oplossing voor jouw problemen.

Doen!

Franciscus
Berichten: 38583

#3 , 19 mei 2018 22:24

Het is de gemeente die controle laat uitvoeren - normaliter heeft politie minstens een late dienst per week. Op voorhand verwittigen is niet de bedoeling want dat werk postbusadressen in de hand.
U kan maar laat dat beter doen door het caw de zaak aanbrengen bij gemeente.

Reclame

Terug naar “Administratief recht”