Medische Hulp en politie ?

PolitieUwVriend11
Topic Starter
Berichten: 13
Juridisch actief: Nee

Medische Hulp en politie ?

#1 , 14 mei 2018 20:33

Hey ,

Ik heb wat rondgekeken en weet niet in welk subforum ik dit best uitgebreid kan uitleggen en vragen kan stellen omtrent deze situatie .

Korte beschrijving :

De hulpdiensten werden gecontacteerd door X voor medische hulp toe te dienen bij Y(Suicide poging onder invloed) . Persoon Y weigerde van mee te gaan (Geen enkele agressie vertoond naar de hulpdiensten , vriendelijk geweigerd .) . waarna de politie gecontacteerd werd door de ambulanciers . Deze probeerde ook op hem in te praten (Ook geweigerd van mee te gaan,). Politie gaat na 30-45min proberen zijn gedachten te veranderen over tot fysiek geweld om persoon Y te boeien en mee te nemen . (Hierbij is overdreven geweld gebruikt omdat de persoon zich passief verzette door handen op de buik te houden om het boeien te vermijden , verwondingen zijn achteraf ook vastgesteld en klacht is ingediend) . Waarna men gebruik maakte om alles in beslag te nemen (PCs,Laptop,GSMs,Etc) . En nu het gerief niet willen terug geven . Voor de rest krijg ik bijna geen informatie omtrent hoe of wat , enz (Oa persoon die ik in de privé ken die er werken hebben zich gemoeid , enz)

Dit gaat nog verder maar hopelijk heb je enig idee welke richting ik uit ga .

Alvast bedankt ,

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Issued
Berichten: 1227

#2 , 14 mei 2018 23:07

1: welke relatie heeft u tov de betrokkene?
2:waarvoor is betrokkene van zijn vrijheid beroofd? Is hij een gedwongen opname ondergaan/ gecollecteerd? Een collocatie klinkt aannemelijk na een suïcide poging + drugs of alcohol
3: als de politie iets in beslag neemt zegt het parket wanneer het terug mag.
4: de politie heeft blijkbaar 45 min geprobeerd om het gebruik van geweld te vermijden. Wanneer ze zich genoodzaakt zien om te boeien wordt betrokkene weerspannig en dient er meer dwang gebruikt te worden. Is dit correct? Wat voor verwondingen zijn er vastgesteld?

PolitieUwVriend11
Topic Starter
Berichten: 13
Juridisch actief: Nee

#3 , 15 mei 2018 03:45

1: welke relatie heeft u tov de betrokkene?
2:waarvoor is betrokkene van zijn vrijheid beroofd? Is hij een gedwongen opname ondergaan/ gecollecteerd? Een collocatie klinkt aannemelijk na een suïcide poging + drugs of alcohol
3: als de politie iets in beslag neemt zegt het parket wanneer het terug mag.
4: de politie heeft blijkbaar 45 min geprobeerd om het gebruik van geweld te vermijden. Wanneer ze zich genoodzaakt zien om te boeien wordt betrokkene weerspannig en dient er meer dwang gebruikt te worden. Is dit correct? Wat voor verwondingen zijn er vastgesteld?
Ik ben de betrokkene . Ik wou het in derde persoon bespreken om meer overzichtelijk te maken .

[*]Weigering medische hulp gevolgd door vrijwillig opname . Hier heb ik ook geen probleem met . Het is het feit dat de politie een medische interventie gebruikt om iemand met suicidale neiging nog wat verder te pesten door hun politieke agenda met een huiszoeking door te drijven zonder enige concreet bewijs behalve van "horen" zeggen en het manipuleren van mijn moeder die overstuur was , na vragen wat als ik nee zeg , werd er gezegd werd er iets in de zin van als gij niet toestemt gaan we het wel bij de onderzoeksrechter halen . (Voor zo ver ik weet wordt die niet bij de cornflakes meegegeven of zonder conreet bewijs dus maw. manipuleren ze de situatie. moet men niet objectief informeren ? )

Nu sinds ik te horen kreeg mijn gerief na een maand nog niet terug te krijgen en het nog 2 maand kan duren omdat ze moeten wachten op waarschijnlijk een hoop andere nutteloze gegevens die ze daar kopiëren . Heeft dit mijn mentale gezondheid zeker niet ten goede geweest , Hoe men dit als moreel beschouwt weet ik niet .

En al dit was zeker niet voor de veiligheid aangezien geen enkel persoon meer in gevaar was en er ook geen sprake is van dealen .

Ze hebben enkele producten meegenomen , wat mij eerlijk gezegd niet veel kan schelen (5-6 soorten Designer drugs allemaal onder 500mg , geen verkoophoeveelheden dus.

Deze lagen trouwens ook niet verborgen . (Elke dealer die ik ken verbergd zijn product en al zeker niet op zijn kamer in het ouderlijke huis) .

Het feit dat men al mijn GSMs/Laptop/PC Meeneemt vermoedelijk omdat men een weegschaal heeft gevonden (wat normaal is aangezien sommige substanties aktief zijn onder 10-20mg , dit is moeilijk met het oog juist te meten . iedereen met een beetje kennis van drugs weet dit ) en een zak met zakjes die ik gebruik om individuele dosis af te meten zodat ik mijn gebruik beperk (Had er 300 in totaal gekocht vanwege het voordeel van gratis verzending dat ik toen had . Er was 1 van weg . Ik zou zelf de aankoopfactuur voorleggen moest dit hun reden zijn om mij in verdenking te stellen van dealen weegnemen . )

En daarbovenop heb ik geen vervoersmogelijkheden wat dealen al totaal onmogelijk maakt .

Mijn Moeder heeft trouwens al met hen gesproken toen ze kwamen vragen achter de codes enzovoort(Ik weiger dit vanwege principiële redenen en het feit dat mijn private berichten/ingelogde websites/fotos/enz niet aan hun zijn om te bekijken ) . Er werdt gezegd dat ze ,de rechercheurs, zelf niet echt denken dat ik dealde en mijn moeder heeft dit ook bevestigd . (Moest ik van thuis uit dealen zou ze het wel doorhebben denk ik ...)

Ik heb ook aangeboden dat zij mijn Harde schijven mogen houden tot ze hun goesting hebben gedaan . Natuurlijk is dit ook een probleem (Een harde shijf is het enige waar informatie wordt opgeslaan of iets van nut heeft voor hen , en is hetgeen ze willen kopieren , dus ik zie niet in waarom de rest van enig belang is). En dat ik gewoon de computer terug zou willen(Die ik gebruik om te gamen met vrienden in mijn vrije tijd , Dus weeral wie helpen ze hiermee ? Mij alleszinds niet . Heb ik schade toegebracht aan iemand ? neen , integendeel mijn verwondingen bewezen het tegendeel) .
maar soit .

Er lagen ook resten van gebruik .

Letterlijk alles wijst op persoonlijk gebruik , ik ben door niemand beschuldigd of verdacht geweest van dealen . Zij zeggen alleen dat ze concreet bewijs moeten hebben dat ik niet deal om mijn gerief terug te geven . Als je dezelfde logica gebruikt tegen hun is het natuurlijk abnormaal . (Als ik deal moet je eerst concrete bewijzen voorleggen om mijn gerief in beslag te nemen)


[*]De Politie had op zich geen reden om een huiszoeking te krijgen . Dit was een medische interventie waar ik geen enkel vorm van agressie of geweld heb gebruikt , zelf niet verbaal . . (Persoon Y en de moeder kunnen dit confirmeren en de mensen van de spoed dienst zouden dit ook kunnen)

Heb geen drug gebruik tegen hun vermeld (Gebruik is niet door mij openlijk gebeurd of besproken tijdens de conversatie met de authoriteiten . Hun aanleiding voor vermoeden van gebruik is persoon Y die het kan vermeld hebben tegen de ambulancier . Hij "wist" dat ik iets genomen had en specifieker dan dit heeft het ook niet kunnen zijn , geen enkele legale/illegale substantie is besproken geweest". )


huiszoeking is gebeurd met toesteming van mijn moeder nadat ik meegenomen was naar de spoed ,Waar een ?dokter? even naar mij keek vanop afstand, iets opschreef en mij mee gaf met de politie . Dit zonder ook maar enige vorm van medische hulp aan te bieden ondanks het feit ik continu zei dat ik geen gevoel had in mijn hand omdat de boeien te hard waren aangespand . (dit was zichtbaar aan de verkleuring van de hand en is 3 dagen later ook vastgesteld dat er gebrek was aan gevoel door de dokter in een ander ziekenhuis .)Ik had ook gezegd zei ik dat ik licht in mijn hoofd was en het voelde alsof ik elk moment kon flauwvallen. Hij heeft zelf geen hartslag gemeten of bloedruk afgenomen.

Tijdens al de verplaatsings werd ik continue met geweld meegesleept/omhoog getrokken aan de boeien tot ik amper nog op mijn voeten kon staan ondanks dat het feit dat ik mij niet verzette en duidelijk niet 100% bij bewustzijn was .
De Agent die het grootste fysiek geweld heeft gebruikt , heeft ook zitten klagen dat zijn zondag naar de kloten was mee dat hij in het ziekenhuis moest zitten . (Zijn dit de soort mensen die dit beroep mogen uitoefenen ?)
En weigerde mij elk vraag tot gebruik van de telefoon (Ik had al lang toegestemd met een vrijwillige opname dus voor zover ik weet was ik niet gearresteerd ).

Hierna zijn mijn verwondingen vastgesteld en heb ik klacht ingediend in het politiebureau . Dit doet daar snel de ronde doet want je komt nog maar binnen paar weken later en de helft van hen weet dat ik klacht heb ingediend. (In hoevere is men dan nog objectief?) . ik weet uit bronnen dat een van de rechercheurs die tegen kennissen in zijn prive heeft geklaagd over het feit dat ik klacht heb ingediend . Deze zelfde persoon was bij het eerste contact met mijn moeder die hij persoonlijk kent er trouwens ook bij (Dit was toen men kwam vragen of ze de codes konden krijgen , Is dit niet manipulatief gedrag dat hij zich ermee moeit waarschijnlijk hopende meer kans te maken op een positief resultaat omdat hij een bekende is ?). en toen zei dat hij daarna hem niet meer ging moeien met de zaak en vanaf dan alles door zijn collega gaat gebeuren . wat niet waar is aangezien hij bij het eerste bezoek aan het politiebureau er ook al bij zat . En met deze persoon heb ik trouwens een "discussie" gehad . Hij was Geïrriteerd omwille het feit dat ik vroeg ivm hoe normaal/moreel het is een medische interventie te misbruiken voor hun agenda door te drijven , en het slachtoffer nog verder de put in te duwen . dit werd gevraagd op iets beleefdere manier gevraagd . ik ben trouwens 100% zeker dat deze persoon weet dat ik niet schuldig ben van verkoop aangezien hij mijn ouders goed kent )


Ik weet niet hoe dit een acceptabele behandeling is voor iemand die niemand shade heeft toegebracht , en elke keer vriendelijk is geweest en respectvol tegenover elk persoon .


En dan is men verbaasd dat de jongere mensen op den duur geen respect tonen tegenover de politie . Hoeveel mensen die ik niet ken die gepest zijn vanwege een paar gram weed op zak te hebben of andere kleine "misdrijven". (Een voorbeeld ; Persoon werd meegenomen naar kantoor vanwege betrapt met weed , deze is ook afgegeven , Eisen tot volledig uitkleden zodat ze "zeker zijn" dat er geen extra cannabis op de persoon is . )

Hoe langer ik hier leef hoe meer ik denk dat mensen rechten in België onbestaand worden. Privacy en persoonlijke vrijheden worden continu beperkt .

Reclame

Drone
Berichten: 3029
Locatie: st-niklaas

#4 , 15 mei 2018 09:52

het feit dat u drugs in huis had is voldoende om door de politie en het gerecht om dingen zoals gsm en pc in beslag te nemen.

het niet hebben van een auto/brommer/fiets wilt voor het gerecht niet zeggen dat u niet kan dealen van thuis uit.

als u ten tijde van de interventie onder invloed was van drugs gaat dit u realiteitsbesef volledig veranderen waardoor er weinig tot geen gevolg zal gegeven worden aan uw "klacht", iemand onder invloed van gelijk wat zal zich bijna nooit vrijwillig laten begeleiden door agenten.

mensen onder invloed gaan zich compleet anders gedragen tegenover de hulpdiensten (ik spreek uit ervaring), sommige tot op het agressieve (verbaal/fysiek) af

dit kan door de gebruiker ervaren worden als "geweldadig", maar het is soms noodzakelijk en nodig voor het welzijn van de persoon op langere termijn.

als de ambulanciers het nodig achten dat de persoon naar het ziekenhuis moet en deze weigert, dan is met het oog op de veiligheid van de patient de enige mogelijkheid dat de politie tussenkomt en eventueel een MUG.

als ambulancier heb ik de MUG eens moeten bij laten komen voor iemand die bij de lokale politie in de cel zat en eerder op de nacht zen eigen al verwond had en dreigde met zelfmoord en duidelijk over zen toeren was (nog onder invloed van?).

persoon wou ook niet mee, wij als ambulancier kunnen hem niet dwingen, lokale politie had liever dat de persoon in de cel bleef met alle mogelijke risico's van dien (suicidiaal gedrag).

MUG is nog geen 5min ter plaatse, inpraten hielp niet en nog geen min later had de persoon een naald in zen bil om hem te kalmeren en te verdoven.

persoon is later gecolloceerd

en ja, in gevallen zoals het uwe MOET de politie bij u blijven op de spoed, dat kan uren duren en is allerminst het plezantste dat een agent kan doen, dus hun frustratie is meer als te begrijpen.

PolitieUwVriend11
Topic Starter
Berichten: 13
Juridisch actief: Nee

#5 , 15 mei 2018 15:05

het feit dat u drugs in huis had is voldoende om door de politie en het gerecht om dingen zoals gsm en pc in beslag te nemen.

het niet hebben van een auto/brommer/fiets wilt voor het gerecht niet zeggen dat u niet kan dealen van thuis uit.

als u ten tijde van de interventie onder invloed was van drugs gaat dit u realiteitsbesef volledig veranderen waardoor er weinig tot geen gevolg zal gegeven worden aan uw "klacht", iemand onder invloed van gelijk wat zal zich bijna nooit vrijwillig laten begeleiden door agenten.

mensen onder invloed gaan zich compleet anders gedragen tegenover de hulpdiensten (ik spreek uit ervaring), sommige tot op het agressieve (verbaal/fysiek) af

dit kan door de gebruiker ervaren worden als "geweldadig", maar het is soms noodzakelijk en nodig voor het welzijn van de persoon op langere termijn.

als de ambulanciers het nodig achten dat de persoon naar het ziekenhuis moet en deze weigert, dan is met het oog op de veiligheid van de patient de enige mogelijkheid dat de politie tussenkomt en eventueel een MUG.

als ambulancier heb ik de MUG eens moeten bij laten komen voor iemand die bij de lokale politie in de cel zat en eerder op de nacht zen eigen al verwond had en dreigde met zelfmoord en duidelijk over zen toeren was (nog onder invloed van?).

persoon wou ook niet mee, wij als ambulancier kunnen hem niet dwingen, lokale politie had liever dat de persoon in de cel bleef met alle mogelijke risico's van dien (suicidiaal gedrag).

MUG is nog geen 5min ter plaatse, inpraten hielp niet en nog geen min later had de persoon een naald in zen bil om hem te kalmeren en te verdoven.

persoon is later gecolloceerd

en ja, in gevallen zoals het uwe MOET de politie bij u blijven op de spoed, dat kan uren duren en is allerminst het plezantste dat een agent kan doen, dus hun frustratie is meer als te begrijpen.
Het feit dat mijn gedrag niet aggresief of in enige vorm dreigend was tot hen is te bevestigen door anderen die aanwezig waren en al zeker niet tegen het medisch personeel , Dat waren nog vriendelijke gasten eerlijk gezegd (Een persoon heeft hiervoor ook een verklaring afgelegd , wat overeen kwam met mijn verhaal tot deze er niet meer bij was waarna de rest niet meer te bevestigen is).

Als mijn gezondheid zo een grote zorg was waarom is er zelf geen harstlag en bloeddruk gemeten (Dat duurt letterlijk een minuut) of gekeken naar de klachten die ik uitte omtrent gebrek aan gevoel in hand/Duim regio(zienbaar was aan de opzwelling van de onderarm+pols wat achteraf ook is bewezen met een test die de gevoeligheid van je zenuwen test) en verminderd bewustzijn ? De persoon die ik vermoed dat een dokter was geeft niks gedaan behalve keer opgekeken , die heeft wat op zijn papier geschreven en gezegd dat ik mee mocht met de politie .

En waarom bleef men continu mij rondslepen alsof ik net 10 mensen in elkaar zou geslagen hebben . Ik ben/wordt behandeld als crimineel simpelweg omdat ik drugs gebruik en in fout ben begaan , iemand die drank dagelijks misbruikt krijgt al die zever niet met de politie . (Toen ik de cel zat is er door een van de agenten die niet aanwezig was bij het begin gezegd dat in mijn toestand ik niet iemand was die in de cel thuishoor wat de anderen blijkbaar nog altijd niet doorhadden , hierna was het geweldig/aggresief handelen tegenover mij als persoon ook zo goed als gestopt)
En nadat ik in de boeien zat heb ik mij zelf niet meer passief "verzet" . (niet dat het veel zou uitmaken , men sleepte mij toch rond)

Het feit dat men moeilijk doet voor iets waar men zelf bijna niet in geloofd (Dat ik deal) , en het een probleem is de Harde schijven te kopieren in een maand tijd , zegt voor mij genoeg over de efficientie en rechtvaardigheid van het "gerecht" .
Hoe moet ik met een lach rondlopen wetende dat elk verhaal die ik in het verleden gehoord heb omtrent overdreven geweld door politie waarschijnlijk correct was en ik woon in een land waar dit blijkbaar normaal gedrag is tegenover mensen die gebruiken . Hun eigen politieke agenda(Die trouwens de omgekeerde richting gaat van andere landen) pushen ondanks het feit dat ze er mensen mee in de put duwen , Ik vindt dit immoreel . zijn ze verwonderd waarom mensen hun van kant willen maken of haat dragen tegenover de politie .

Ook het feit dat als dit nog geen jaar geleden was voorgevallen 4/6 substanties legaal waren en
De hoeveelheid van de substanties bijna niks was zou genoeg moeten zeggen . (Met dank aan magie de block die ondertussen haarzelf mag dood eten , want ja dat is sociaal aanvaardbaar . En uitspraken doet dat als "stoppen met dieeten een opluchting was" ... Haar prioriteiten staan duidelijk niet in lijn met een normaal iemand die in haar positie zou staan)
Nu moeten ze plots kunnen bewijzen dat er niets op de computer/gsm staat . Maar als het is voor alles af te pakken en in beslag te nemen hebben ze alleen een vermoeden en geen concreet bewijs nodig ...

En het is niet dat ik vergoed ga worden achter dit hele gebeuren voor de kosten die ik moet maken , integendeel ik ga nog wat meer financieel in de put zitten . Is dit mensen helpen of pesten ?

Dit land heeft een pestbeleid omtrent drugsgebruik . Terwijl alcohol gebruik geprezen wordt . (Heb 2 maal teveel gedronken in mijn leven, Ik drink nu 0 niets meer van alcohol btw , maar dat was grappig . neem wat teveel van iets anders waar men zelf niet aggresief van wordt en men wordt gestraft door iedereen)

Lostaande van dit alles , wat kan ik doen om spoed te zetten achter het "onderzoek" ? 2-3 Maanden mijn gerief in beslag houden en privacy te proberen schenden omdat ik gebruik hen niet aanstaat ga ik niet mee akkoord . Ik ken dealers die hun bezittingen op nog geen maand tijd terug hadden . Waarom zou het bij mij maanden moeten duren zonder enig bewijs van dealen of slechte intenties te hebben ? (Integendeel er zijn een paar pijpjes, folie en rietjes gevonden , wat nog eens wijst naar enkel gebruik)

Denken ze omdat ik maar een gewone burger ben gewoon kunnen pesten zonder dat ik veel gaat doen ?
Ik heb een blanco strafblad , Alle verkeersboetes betaald , het is dus niet dat ze enig bewijs hebben om te denken dat ik een hobby maak uit de wet te breken .

Als ze Harde schijven willen kopiëren moeten ze er maar voor zorgen dat dit binnen een redelijke periode gebeurd of ze moeten zich niet bezig houden met onbenulligheden, er worden tenslotte genoeg belastingen betaald en boetes geïnd om te denken dat men iets van efficiëntie zou verwachten.

Hebben ze mij er mee geholpen of iemand anders mee geholpen ? nee, hier wordt niemand bij geholpen behalve hun eigen statistiek want ze hebben een beetje extra drugs in beslag genomen .
Het enigste wat ze bereikt hebben is mij te tonen is hoeveel haat een persoon kan dragen . En hoe zielloos & achterwaards de wetten in dit land zijn .

mava105
Berichten: 22255
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#6 , 15 mei 2018 15:40

Had je geen drugs in huis gehad was er helemaal geen probleem geweest. En ik snap niet wat de minister van volksgezondheid hierbij komt doen? Maar ja, een dier in het nauw maakt rare sprongen. :lol:

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#7 , 15 mei 2018 15:59

Ik las het eerste bericht en dacht meteen "hier klopt iets niet in het verhaal." en dan komt uiteraard de aap uit de mouw in de volgende berichten. 5-6 soorten "designer drugs" in huis hebben is dan plots een detail...

Verder zegt de TS 5 a 6 soorten allemaal onder de 500 mg, dus dat is 2500 a 3000 mg, waarvan sommige soorten actief zijn onder de 20 mg. Dat betekent dus dat je potentiëel ronde honderd dosissen drugs liggen hebt. Verder ook een weegschaal en zakjes in huis...

Toch wel vreemd dat ikzelf, noch mijn vrienden, collega's of familie in contact komen met dat overdreven politiegeweld, niet? Ik heb natuurlijk ook geen drugs in huis... Zou het daar mee te maken kunnen hebben?
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

PolitieUwVriend11
Topic Starter
Berichten: 13
Juridisch actief: Nee

#8 , 15 mei 2018 16:14

Had je geen drugs in huis gehad was er helemaal geen probleem geweest. En ik snap niet wat de minister van volksgezondheid hierbij komt doen? Maar ja, een dier in het nauw maakt rare sprongen. :lol:
"Sorry" , dat ik in mijn prive drugs gebruik en in fout ben begaan .(En hiervoor ook opgenomen ben voor weken , "straf" genoeg zou ik denken . funfact : 2/3 van de mensen die er zaten hadden een alcoholprobleem en zeggen zelf ook dat het het grootste vergif van al is, en de afkick daarvan is letterlijk een van de ergste van al ,De symptomen bestaat uit slaapstoornis,spierkrampen,ziek gevoel,epilepsieaanvallen enz . vergelijk het met de afkick van bvb heroine wat iedereen kent als de slechtste drug om van af te geraken . Een afkick die ik trouwens niet had van de drugs die ik genomen heb aangezien ik van fysiek verslavende brol blijf en het is blijkbaar ook niet efficient is om zelfdoding te doen . Dus hoe schadelijk is het eigenlijk ?)

Anyway uw tip is in het vervolg alcohol drinken om het te eindigen ? zolang dat het maar legaal gebeurt toch ? (Alcoholen behoort trouwens tot een klasse van producten die bijna allemaal gevaarlijk, corrosief of dodelijk zijn . Maarja het is sociaal aanvaardbaar je eigen kapot te drinken .)

Is dit een rechtstaat of politiestaat ?
Ik heb niemand Verwond of drugs verkocht . Maw ik heb niemand shade toegediend . De enige persoon die door deze situatie benadeeld is ben ik . Want mijzelf straffen was nog niet genoeg , de vrienden bij de politie helpen je om dat verder te doen .
Ze zijn de naam hulpdienst onwaardig . Ze pesten meer mensen dan wat anders .

En ik noem Maggie De Block omdat zij verantwoordelijk is voor het illegaal zijn van deze substanties . En als een minister van volsgezondheid constant dwaze uitspraken maakt en een hypocriet beleid uitvoert , dan ja .

Leven en laat leven is blijkbaar een begrip dat hier niet van toepassing is .

Etak
Berichten: 110
Juridisch actief: Nee

#9 , 15 mei 2018 16:29

Beste,
Toch eens aan zelfreflectie doen en eerlijk zijn met jezelf, je hebt een fout gemaakt en draag daar nu als man de gevolgen van
Leer uit de situatie en probeer de fout die jij in de eerste plaats zelf hebt gemaakt nu niet in iemand anders schoenen te schuiven
Ieder kan een moeilijk periode in zijn leven meemaken, domme dingen doen, maar jij bent nog altijd diegene die het startschot hebt gegeven en het ook kan stoppen
In ieder geval succes in de toekomst

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#10 , 15 mei 2018 16:41

Ik vind het zelfbeklag van de TS nogal misplaatst, om eerlijk te zijn. De opname heeft weinig wijsheid gebracht, als ik dit allemaal lees. Jammer...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

PolitieUwVriend11
Topic Starter
Berichten: 13
Juridisch actief: Nee

#11 , 15 mei 2018 16:43

Ik las het eerste bericht en dacht meteen "hier klopt iets niet in het verhaal." en dan komt uiteraard de aap uit de mouw in de volgende berichten. 5-6 soorten "designer drugs" in huis hebben is dan plots een detail...

Verder zegt de TS 5 a 6 soorten allemaal onder de 500 mg, dus dat is 2500 a 3000 mg, waarvan sommige soorten actief zijn onder de 20 mg. Dat betekent dus dat je potentiëel ronde honderd dosissen drugs liggen hebt. Verder ook een weegschaal en zakjes in huis...

Toch wel vreemd dat ikzelf, noch mijn vrienden, collega's of familie in contact komen met dat overdreven politiegeweld, niet? Ik heb natuurlijk ook geen drugs in huis... Zou het daar mee te maken kunnen hebben?
Nee , 2 Van de substanties zijn actief rond de 10-20 mg . Beide gecombineerd was 600 mg waarvan 500mg ongeopend .En het is iets dat snel tollerantie bouwt dus als je één avond gebruikt zit je al aan 40-50mg+ . Net lijk ketamine enz verkopen ze dat niet per dosis , dus je moet minimum 500mg of 1g kopen .
De 3de stof waar ik 1G ongeopend van had . (Stond erop geprint wat het was en dat het 1G bevatte aangezien ik die online had gehaald) Deze is actief rond de 80-140mg .
4de bevatte 1G(ongebruikt) , die is actief is op 180-250mg .
5de was 90MG , en actief is tussen de 15-30mg
And de 6de 800mg (Van de G die op zakje stond) , and actief is tussen de 150-300mg .

Alle subtanties stond benoemd op het zakje waar het in zat . dus als ze hun rekenmachine eens bovenhalen zullen ze zien dat dit niet erg veel is .
Dus als we rekenen op gemiddelde dosis zonder tollerantie (die ik wel heb voor een paar ervan ) komt dat ongeveer op 50 dossisen maximum (25+5+8+4+4+5 )

Plus de stoffen lagen bij 2-3pijpjes die duidelijk sporen van gebruik hadden aangezien ik die nog niet uitgekuist had na deze te gebruiken
. En folie die ik ook gebruikt had .
Ook lagen er een paar rietjes .

Er ontbrak een zakje van de 300 ... Ik moet wel zwaar op mijn geld gezeten hebben als ik verkocht hebben als men ervan uitgaat dat ik zakjes van paar cent recycleer ...

Dit is heel misschien verkoopbaar indien ik die zou capsuleren(Heb ik niet in mijn bezit) en dan nog eens mensen vind die open staan voor designer drugs te doen(Niet super populair bij meeste mensen) .
De weegschaal ontbreekt trouwens het schaaltje wat wegen boven de 100mg niet mogelijk maakt . Welke dealer zou hem bezig houden met zakjes 100mg per keer aan te vullen ?

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#12 , 15 mei 2018 16:47

U typt ellenlange berichten, maar feit is dat de drugs die u in uw bezit had, illegaal waren. Punt. U kan vinden wat u wil, maar dan moet u in de politiek gaan en zorgen dat de wetgeving veranderd wordt. Zolang de wetgeving is wat ze is, moet u zich daar aan houden en aanvaarden dat er gevolgen zijn als u zich daar niet aan houdt. Dit noemt men "democratie".

Dus tijd om volwassen te worden en u verantwoordelijk te gedragen in deze rechtsstaat.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

PolitieUwVriend11
Topic Starter
Berichten: 13
Juridisch actief: Nee

#13 , 15 mei 2018 17:15

Beste,
Toch eens aan zelfreflectie doen en eerlijk zijn met jezelf, je hebt een fout gemaakt en draag daar nu als man de gevolgen van
Leer uit de situatie en probeer de fout die jij in de eerste plaats zelf hebt gemaakt nu niet in iemand anders schoenen te schuiven
Ieder kan een moeilijk periode in zijn leven meemaken, domme dingen doen, maar jij bent nog altijd diegene die het startschot hebt gegeven en het ook kan stoppen
In ieder geval succes in de toekomst
Ik weet dat ik in de fout ben gegaan en meer verantwoordelijk moest geweest zijn . Wat niet eerlijk is mij verder de put induwen omdat ze een probleem hebben met het druggebruik . Wat er nu gebeurd is letterlijk een mens die op de grond ligt een paar stampen bijgeven zodat ie toch zeker op de grond blijft liggen .

Ik heb misschien het startschot gegeven , maar ik krijg niet de kans om het te stoppen aangezien zij het blijven uitrekken . Mijn zomer is al een deel naar de kloten , komt een mens zeker niet depressief van .

Al hetgeen ze doen is een moeilijke situatie voor mij onmogelijk/ondraagbaar maken .

Gsm weg . Dus verminderd sociaal contact , moet gaan bedelen voor iemand zijn gsm eens te gebruiken zodat ik vervoer kan regelen . Al mijn muziek ook weg . Proberen mijn privacy te schenden .

heb ondertussen geld gehangen(Weer wat geld kwijt) aan een gebrekkige GSM ... zodat ik hopelijk op zen minst nog iets kan regelen voor werk te vinden .

Gaming PC weg , maw thuis niks van tussentijdse bezigheid behalve mij te zitten irriteren , niet kunnen slapen en mij proberen in te houden om geen dwaze dingen te doen .

Voor mij is deze situatie enkel een aanleiding om te gebruiken want het is het enigste activiteit nog tot mijn beschikking zolang ik niets van werk heb (Ga het wel niet meer op mijn kamer laten liggen , ik heb die les toch geleerd).

En wanneer ik werk ga hebben ga ik zeker nog een maand of 2 thuiskomen naar een lege kamer waar slapen onmogelijk is door de haat. En de laatste keer dat ik amper sliep door frustratie en continu werkte kreeg ik suicidale neigingen , toekomst ziet er al weer goed uit ...

Maarja de wet navolgen is in belgie belangrijker dan een persoon zijn gezondheid en welzijn .
Laatst gewijzigd door PolitieUwVriend11 op 15 mei 2018 17:23, 1 keer totaal gewijzigd.

PolitieUwVriend11
Topic Starter
Berichten: 13
Juridisch actief: Nee

#14 , 15 mei 2018 17:21

U typt ellenlange berichten, maar feit is dat de drugs die u in uw bezit had, illegaal waren. Punt. U kan vinden wat u wil, maar dan moet u in de politiek gaan en zorgen dat de wetgeving veranderd wordt. Zolang de wetgeving is wat ze is, moet u zich daar aan houden en aanvaarden dat er gevolgen zijn als u zich daar niet aan houdt. Dit noemt men "democratie".

Dus tijd om volwassen te worden en u verantwoordelijk te gedragen in deze rechtsstaat.
Een volwassene weet dat wat een mens zijn prive doet zijn probleem is . En wat zij nu doen is het omgekeerde van volwassen zijn, gelijk een kind zich moeien met zaken waar ze al lang mee gedaan zouden moeten zijn .

Ik ben mijn fout begaan , ik heb dat ook door .Zij hebben 1 maand gehad om een dwaze harde shijf te kopieren . Als het normaal is mens hun bezitting zomaar in beslag te nemen voor maanden omdat ze iets consumeren waar zij niet mee akkoord zijn is voor mij niet volwassen .

Ik wil nu gewoon werk zoeken en verdergaan , maar hoelanger deze zever aansleept hoe meer ik denk van fuck it , kan mijn eigen evengoed high worden 24/7 want dit is ook leven niet waard .


Ik heb trouwens nog altijd geen kopie gehad van wat ze allemaal meehebben . Ondanks het te vragen en we zijn nu al een maand verder .

Etak
Berichten: 110
Juridisch actief: Nee

#15 , 15 mei 2018 17:47

Net daarom, dat ik meedeelde, doe eens aan zelfreflectie, neem de tijd om alles op orde te krijgen en grip op je leven te hebben, met de ingesteldheid die je nu hebt zal je nergens komen, het wordt mss wel tijd om je volwassen te gedragen en om werk te zoeken , kan je trouwens naar de werkwinkel van vdab gaan die je alles ter beschikking stellen om te solliciteren, geen gsm hebben is geen werelddrama hoor, en als laatste goede raad wil ik je meegeven, indien je zelf niet sterk genoeg bent van karakter om je shit samen te rapen en nog iets van je leven te maken, laat je vrijwillig opnemen
Het leven heeft zoveel moois te bieden, maar je moet het wel toelaten en daarvoor mss toch wel eerst wat waters doorzwemmen
Succes en doe er iets aan gast!
En die gsm en pc zal je wel terugkrijgen hoor, dien een verzoek in via een aangifte

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”