Vast in de modder

Oude Belg
Berichten: 3192

Re: Vast in de modder

#16 , 14 mei 2018 18:29

En natuurlijk heeft iedereen sneldrogende cement in de auto liggen, voor het geval dat...


Wordt het geen tijd dat dit trollbericht verhuist naar het café?
En wie gaat die cementvlekken dan opkuisen in dat café?
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

bosprocureur
Berichten: 6853

#17 , 14 mei 2018 18:48

Schopje lenen bij Mava ?

mava105
Berichten: 22255
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#18 , 14 mei 2018 20:03

Heb dit schopje aangeschaft toen ik destijds voor mijn werk wekelijks in de Ardennen ergens rondtoerde. Heb toen eens meer dan 3 uur vastgezeten in de sneeuw, op een verlaten plek, en uiteraard nog voor de tijd van de GSM. Uiteindelijk werd ik geholpen door een toch voorbijkomende automobilist, en met behulp van een dergelijks schopje.
Vandaar mijn aankoop. Eerst &één van het Belgische leger, maar daar brak de steel van af toen ik het even in de tuin probeerde, daarna één van het Amerikaanse leger, en dat is nog heel.

Reclame


Meeboo
Berichten: 1488

#20 , 15 mei 2018 09:31

trol trol trol u moeder is een trol

Oude Belg
Berichten: 3192

#21 , 15 mei 2018 10:14

trol trol trol u moeder is een trol
Uw moeder, met w natuurlijk. https://www.taaltelefoon.be/u-uw
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Meeboo
Berichten: 1488

#22 , 15 mei 2018 10:28

haha! uiteraard...excuses ;-)

jefke007
Berichten: 1812

#23 , 16 mei 2018 07:00

:( @mava105, de tijd dat zo'n materialen om u zelfstandig uit de nood te helpen gaat stilaan voorbij. Wie zie je nog rijden met een stel sleutels, sleepkabel, startkabels, en inderdaad een schopje ?
Allemaal nuttige zaken, maar je moet er ook nog de ingesteldheid bij hebben om er inderdaad nog iets mee te doen. Minder en minder wagens worden nog uitgerust met een reservewiel trouwens.........

Daarbij, TS is blijkbaar al geholpen, die hoor je niet meer .
is een reservewiel niet verplicht als je je auto naar de ( jaarlijkse ) autokeuring moet sturen ?

bosprocureur
Berichten: 6853

#24 , 16 mei 2018 07:54

Ik dacht het niet.

Maar ik zou me niet gerust voelen zonder.

Zo'n thuiskomertje lijkt me niet alles, laat staan zo'n spuitbus die gegarandeerd niet werkt als je het nodig hebt.

Sianna
Berichten: 156

#25 , 16 mei 2018 08:46

:( @mava105, de tijd dat zo'n materialen om u zelfstandig uit de nood te helpen gaat stilaan voorbij. Wie zie je nog rijden met een stel sleutels, sleepkabel, startkabels, en inderdaad een schopje ?
Allemaal nuttige zaken, maar je moet er ook nog de ingesteldheid bij hebben om er inderdaad nog iets mee te doen. Minder en minder wagens worden nog uitgerust met een reservewiel trouwens.........

Daarbij, TS is blijkbaar al geholpen, die hoor je niet meer .
is een reservewiel niet verplicht als je je auto naar de ( jaarlijkse ) autokeuring moet sturen ?
Nee, is niet verplicht. Ik heb een drietal jaren met een oudere wagen gereden waarin zelfs geen thuiskomertje meer lag, alleen een bandenreparatiekit (die toen ik ze nodig had, totaal nutteloos bleek). Ben altijd probleemloos door de keuring geraakt.

Inazuma
Berichten: 9768
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#26 , 17 mei 2018 18:51

In de politiek gaan !
Materiaal genoeg bij de hand ...

Inazuma
Berichten: 9768
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#27 , 17 mei 2018 18:52

is een reservewiel niet verplicht als je je auto naar de ( jaarlijkse ) autokeuring moet sturen ?
Zelfs nooit geweest ...
Als het er was kon men er wel naar kijken.

Terug naar “Praat café”