Verpleegster/kleuteronderwijs

Verpleegster?
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Verpleegster/kleuteronderwijs

#1 , 29 apr 2018 22:27

Hallo Hallo,

Ik ben 17jaar en zit momenteel in mijn 5de jaar gww. Omdat het toch bijna tijd is om beginnen te studeren en ik graag alles op voorhand weet, heb ik een vraag. Ik zou zowel kleuterleidster als (kinder)verpleegster willen worden. Wat zijn de voor- en nadelen van beide jobs? Bv: is de job van verpleegster te combineren met kinderen? Of: Word je kleuterjuf nog al rap moe omdat het altijd hetzelfde is?

Dank bij voorbaat
:D

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
ChristophePaus
Berichten: 453
Juridisch actief: Nee

#2 , 30 apr 2018 02:09

... en wat is je juridische vraag?

jef007
Berichten: 1679

#3 , 30 apr 2018 13:03

zijn er binnen uw schoolgemeenschap geen instanties waar u terecht kan met dergelijke vragen?
hoe kan iemand hier weten of dat u snel kleuterjuf moe gaat worden??

Reclame

GuVe
Berichten: 5
Juridisch actief: Nee

#4 , 30 apr 2018 15:38

De meeste scholen organiseren toch informatiedagen rond deze periode. Misschien daar eens je licht opsteken. Daar ga je veel meer praktische informatie krijgen dan hier.

eylis
Berichten: 8837

#5 , 30 apr 2018 17:48

dit is een vraag voor het CLB. Op jouw school is er regelmatig een afgevaardigde van het CLB aan wie je dit soort vragen kan stellen.

Terug naar “Onderwijsrecht”