Referentieadres

Ajandy
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Referentieadres

#1 , 21 mar 2018 12:56

Beste,een kleine beschrijving van mijn situatie. Ik ben momenteel dakloos.heb de middelen niet om mijzelf te onderhouden.ik ben ook al uitgeschreven uit het bevolkingsregister. Dus ben bepaalde burgerrechten kwijt.ik kan mijn referentie adres bij mijn moeder zetten maar zij stempeld en werk voor pwa.kan ze iets van haar inkomen verliezen? Ik trek te normaal ziekenuitkering.dat ik nu nat.kwijt ben?hopelijk tot snel lees.. m.v.g. Lammens

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
wanton
Berichten: 9891
Locatie: HEIST , bij-den-berg

#2 , 21 mar 2018 17:54

Richt u tot het OCMW van de gemeente waar u laatst bent ingeschreven.
Bovendien heeft één en ander geen invloed op het inkomen en situatie van uw moeder.
Ik heb gisteren gezien , ik ken morgen!
Toet-anch-Amon

Franciscus
Berichten: 38583

#3 , 21 mar 2018 23:26

Referentieadres voor mensen die dakloos of ambtelijk geschrapt zijn daar zorgt het OCMW voor alles - als u wil meewerken.
U bent niet uw burgerrechten kwijt - u bent administratief een niet - inwoner in België. Dat wil zeggen dat zoals een buitenlander wordt behandeld - boeten direct te betalen - ziekenfonds enz niet meer in orde en officiële post wordt niet bezorgd.
OCMW bepaald en geeft u een referentieadres.
In de meeste gevallen is dat het adres van het OCMW zelf.
Op het referentieadres mag u trouwens niet wonen.

Reclame

Terug naar “Administratief recht”