Appartement inbraak

dreamless123
Topic Starter
Berichten: 21

Appartement inbraak

#1 , 02 jan 2018 21:01

Hallo,


Mijn ondergebuur heeft haar ex buiten gesmeten. Niet gedomicileerd .

Een paar weken naar deze feiten was deze man binnen gekomen in de gang van het appartement.

Een van de geburen heeft de deur niet goed gesloten waardoor hij gewoon de deur heeft open geduwd. Hij lag dronken te slapen voor haar deur dronken.

Wanneer de politie kwam zeiden ze echter dat dit geen inbraak is en dat iedereen in de openbare delen mag van het gebouw.

Hij zend alsook constant berichten naar mij omdat ik haar help. Zoals dat hij me slagen zal geven. Alsook anderen latrn zenden dat er nog een verassing op me wacht.

Kan ik alsnog klacht neerleggen als het effectief inbraak is .

En wat kan ik doen tegen deze berichten die ik krijg.

Mvg

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#2 , 02 jan 2018 21:07

Hij mag u geen slagen geven en al zeker niet ver-assen.
Klacht neerleggen dat hij u bedreigt met berichten.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Franciscus
Berichten: 38583

#3 , 02 jan 2018 21:20

Als hij voorbij de 'normaal' afgesloten deur is - dan is het niet meer in het 'openbaar' gedeelte.
Politie kan hem wel meenemen en (wegens dronkenschap) bestuurlijk arresteren.
Politie is wettelijk binnengekomen gezien ze toelating had van een van de bewoners.

Reclame

Terug naar “Andere”