Dat klopt niet. Men heeft verschillende maanden respijt om een leverancier te zoeken.Bellen, dan heb je sneller antwoord. Hetgene u nu verbruikt zal u door Eandis/Infrax/... oftewel de verantwoordelijke netbeheerder aangerekend worden. Die hun tarieven liggen een stuk hoger. Best dus zo snel mogelijk uw energieleverancier opbellen om te vragen hoe of wat, en indien geen snel antwoord, direct een contract afsluiten met een andere energieleverancier! Ik zou dit zeker niet op zijn beloop laten.
Heb het nochtans vorig jaar voorgehad. Al hetgeen dat ik verbruikte tussen twee energieleveranciers, heb ik aan de netbeheerder moeten betalen.
Zucht zucht. U gaat geen hogere kosten hebben. Herlees mij vorige reactie.Ik ben niet verhuisd - niks veranderd... Vind een paar weken wachten ook extreem. Heb geprobeerd om te bellen maar 2 uur in de wacht gehangen en dat met een 078 nummer... dan opnieuw gehoord dat ze zien dat de vraag doorgegeven is en ik gecontacteerd zal worden Ze hebben er "dringend" bijgezet in het dossier Maar niemand weet dus wat er gebeurd is eigenlijk...
Het is een fout van de leverancier - kan ik dan die eventuele hogere kosten van netbeheerder niet gewoon op hen verhalen?
Ik vind het ergste gewoon dat ik hier door stom toeval achter moet komen - niks communicatie ontvangen