strafregister model 2

Oathxwatr
Topic Starter
Berichten: 6
Juridisch actief: Nee

strafregister model 2

#1 , 23 okt 2017 16:13

Hey,

Ik heb een vraagje,

Binnenkort heb ik een sollicitatiegesprek,
en er is mij gevraagd een uittreksel van het strafregister te bezorgen.
Ik had model 1 aangevraagd en deze is blanco maar nu blijkt dat ik model 2 nodig heb.
In mijn minderjarigheid ben ik dom genoeg geweest mij te laten meeslepen in een winkeldiefstal,
Ik heb destijds serieus onder mijn voeten gekregen maar dit is gelukkig nooit aan mijn strafblad toegevoegd.

nu heb ik schrik dat dit ervoor zal zorgen dat ik niet de job kan uitoefenen die mij interesseert.

Om tot de vraag te komen: zal dit vermeld worden op het uitreksel van het strafregister model 2 als model 1 blanco was?

dit zou erg spijtig zijn maar eigen schuld dikke bult zeker :(

hopelijk kan iemand mij verder helpen.
alvast bedankt!

G

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 23 okt 2017 16:16

Is er daar een vonnis van de rechtbank ?

Model 2 is voor om te gaan met minderjarigen, ook busbestuurders moeten dit hebben.
Laatst gewijzigd door denlowie op 23 okt 2017 16:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Oathxwatr
Topic Starter
Berichten: 6
Juridisch actief: Nee

#3 , 23 okt 2017 16:19

Misschien nog even snel vermelden dat dit nooit voor een rechter is verschenen. ik ben destijds naar het politiekantoor gebracht en daarna hebben ze mij met een waarschuwing laten gaan mits dit de eerste(en laatste) keer was.

Bedankt!

Reclame

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#4 , 23 okt 2017 16:20

Misschien nog even snel vermelden dat dit nooit voor een rechter is verschenen. ik ben destijds naar het politiekantoor gebracht en daarna hebben ze mij met een waarschuwing laten gaan mits dit de eerste(en laatste) keer was.

Bedankt!
Als dit geen gerechtszaak was dan komt dit niet op je papier.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Oathxwatr
Topic Starter
Berichten: 6
Juridisch actief: Nee

#5 , 23 okt 2017 16:22

Oke,

dat stelt me alvast gerust:)
Ik heb allesinds mijn lesje geleerd!
bedankt voor de hulp.

Franciscus
Berichten: 38587

#6 , 23 okt 2017 18:59

En jeugdzaken staan nooit op het strafblad -
Mogelijk wel in systemen politie en uiteraard ook bij de jeugdrechtbank want politie zal daar zo wie zo een PV van hebben opgesteld.
Komt alleen maar als er ook een moraliteitsonderzoek moet uitgevoerd worden of u voor welbepaalde zaken voor de rechtbank moet komen.
Nu winkeldiefstal is niet zo'n reden.

Terug naar “Andere”