gerechtsdeskundige laat zich vervangen door stagiair?

Jabbe
Berichten: 586

Re: gerechtsdeskundige laat zich vervangen door stagiair?

#16 , 10 okt 2017 16:55

Sorry, even off-topic.
ik kan het niet laten: ik had een Wat Als? -gevoel toen ik het onderwerp las. Wat als de rechter stagiair was?
Daarna even serieus verder. :wink:

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#17 , 11 okt 2017 09:02

Ok, dit is geen betalend forum (wat dat ook ter zake mag doen)
Wat dit ter zake doet? Dat je er sowieso niet mag van uitgaan dat wat hier gezegd wordt, correct is! Net zoals je op een "medisch forum" levensgevaarlijke "raad" kan krijgen. Als je een juridische correct antwoord wenst, moet je u tot een advocaat wenden. Punt. Er zijn meer héél erg weinig advocaten actief op dit forum (als er al zijn). De meeste mensen die hier antwoorden, zijn "amateurs" die proberen om mensen vooruit te helpen.
maar een antwoord op een dergelijke vraag mag toch wel ondersteund worden door een wettekst of een andere degelijke referentie dunkt me. Zonder kom je in de rechtspraak niet ver...
Nogmaals: als je zeker wil zijn van de raad die je krijgt, moet je u tot een advocaat wenden, niet tot "één of ander internet forum" (zoals dit er ééntje is).
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#18 , 11 okt 2017 09:09

Verkeerd voorbeeld Tom, hier gaat het om een beedigde deskundige door de rechtbank aangesteld.
Uiteraard is dit niet 100% hetzelfde, ik geef maar een voorbeeld. Nogmaals: we weten totaal niets van deze zaak, zelfs niet voor welke rechtbank dit voorkomt, dus niemand hier kan eigenlijk een deftig antwoord geven. Ik weet uit ervaring dat een vrederechter bijvoorbeeld een expertiseBUREAU opracht kan geven tot een bepaalde expertise. In zo'n geval weet je niet op voorhand wie er langskomt.

Trouwens, de TS heeft een advocaat, lees ik, dus ze kan zich best tot hem / haar wenden...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”