Ziekenkas en invaliditeitsuitkering

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

Re: Ziekenkas en invaliditeitsuitkering

#16 , 24 sep 2017 11:53

Ik ben toch het slachtoffer, dat geven ze toch toe? Waarom zou ik mezelf dan nog in een slachtofferrol wentelen? Wat u allemaal zegt klopt voor geen kant, ik raad u aan om mijn eerdere topics nog eens goed door te nemen en misschien 3 tot 4x te lezen wat ik allemaal heb geschreven
"Ik ben zelf arbeider en geen bediende."

Blijkbaar weet jij van voor niet dat je van achter leeft.
In de ene draad ben je arbeider. En dan ook nog eens een hoogopgeleide "accountant" die de financieën van een grote voetbalclub heeft geregeld. En nog in een andere schrijf je dat je nog nooit hebt gewerkt (dat klopt waarschijnlijk).

U wordt best met een grote portie DDT verwijderd van het forum.
Ik heb stage gevolgd in een grote voetbalploeg in Belgie dat heb ik toch gezegd en over die arbeider en bediende moest omgekeerd zijn, vergissingen gebeuren, ook bij jou, en ik ben geen accountant, u weet het verschil tussen een boekhouder en accountant niet eens
Grote maatschappijen en -voetbalclubs werken niet met kleine b(r)oekhoudertjes.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#17 , 24 sep 2017 11:59

[ en ik ben geen accountant,
ik ben pas afgestuurd van de richting accountancy-fiscaliteit

Manu10
Topic Starter

#18 , 24 sep 2017 12:01

[ en ik ben geen accountant,
ik ben pas afgestuurd van de richting accountancy-fiscaliteit
Ja dus? niet iedereen die rechten heeft gestudeerd wordt direct een advocaat? je begint als boekhouder en na x aantal jaren ervaring kun je promoveren naar accountant maar dat weet u zeker niet omdat u niks over de richting weet

Reclame

Terug naar “Andere”