Inschrijving register

puttemanp
Berichten: 613

Re: Inschrijving register

#61 , 28 aug 2017 08:29

Raar, heb ik dan iets misdaan?
Misschien omdat je op dat andere forum constant de mensen hier in het belachelijke trekt, hun kennis in twijfel trekt en beschuldigd van partijdigheid.

Of is het het feit dat je hier nog nooit in één keer het hele verhaal gezet hebt, of nog omdat je met mondjesmaat de informatie geeft door constant op jouw eigen posts te antwoorden...

P.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Johan Daelemans
Topic Starter
Berichten: 301

#62 , 28 aug 2017 23:31

Raar, heb ik dan iets misdaan?
Misschien omdat je op dat andere forum constant de mensen hier in het belachelijke trekt, hun kennis in twijfel trekt en beschuldigd van partijdigheid.

Of is het het feit dat je hier nog nooit in één keer het hele verhaal gezet hebt, of nog omdat je met mondjesmaat de informatie geeft door constant op jouw eigen posts te antwoorden...

P.
Ik ben hier op basis van vooroordelen onmiddellijk aangepakt als fraudeur en dan is men verbaast dat daartegen wordt gereageerd?
Verder wil ik met alle plezier het hele verhaal brengen, het wordt alleen erg moeilijk als men steeds een slot op een draad zet
als het een beetje beschamend wordt voor fiscus en/of justitie.
Hoeveel concrete vragen zijn hier echt al beantwoord ... nul.
Omdat de kennis niet aanwezig is? Ik denk het niet .

LeenW
Berichten: 12813

#63 , 28 aug 2017 23:34

Raar, heb ik dan iets misdaan?
Misschien omdat je op dat andere forum constant de mensen hier in het belachelijke trekt, hun kennis in twijfel trekt en beschuldigd van partijdigheid.

Of is het het feit dat je hier nog nooit in één keer het hele verhaal gezet hebt, of nog omdat je met mondjesmaat de informatie geeft door constant op jouw eigen posts te antwoorden...

P.
Ik ben hier op basis van vooroordelen onmiddellijk aangepakt als fraudeur en dan is men verbaast dat daartegen wordt gereageerd?
Verder wil ik met alle plezier het hele verhaal brengen, het wordt alleen erg moeilijk als men steeds een slot op een draad zet
als het een beetje beschamend wordt voor fiscus en/of justitie.
Hoeveel concrete vragen zijn hier echt al beantwoord ... nul.
Omdat de kennis niet aanwezig is? Ik denk het niet .
Het is toch een beetje hypocriet als u ons elders negatief zou afschilderen, maar dan telkens terug om hulp komt bedelen?

En u hebt al vaak de vraag gekregen om het volledige verhaal te doen, u hebt dat nooit willen doen. Dan is het niet verwonderlijk dat u geloofwaardigheid verliest bij de mensen.

Reclame

Johan Daelemans
Topic Starter
Berichten: 301

#64 , 29 aug 2017 00:14


En u hebt al vaak de vraag gekregen om het volledige verhaal te doen, u hebt dat nooit willen doen. Dan is het niet verwonderlijk dat u geloofwaardigheid verliest bij de mensen.
Ik vind het raar dat u spreekt over geloofwaardigheid gezien hier al ontelbare officiële documenten met uitleg de revue zijn gepasseerd.
Als flaters van justitie of fiscus dreigen boven te komen drijven steeds de zelfde reactie... een slot op de draad.
Wat steeds terugkeert, en niet alleen hier, is dat zelf bij elkaar gezochte informatie steeds als onzinnig wordt afgedaan en tegelijkertijd dezelfde informatie gewoon is na te trekken in een dossier bij de onderzoeksrechter te Mechelen.
Hier krijgen we om onbegrijpelijke redenen geen kopierecht. Onbegrijpelijk gezien de onderzoeksrechter zwart op wit kan nagaan wat er aan de hand is en waarom we, ook op vraag van de rechter in beroep die documenten nodig hebben.
Die uit de lucht gegrepen belasting van 230.000€ - waarvan iedereen weet dat die niks te maken heeft met de realiteit - zou een soort straf moeten voorstellen ons opgelegd door de fiscus van Namen voor een tot op heden onbekende reden.

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#65 , 29 aug 2017 00:19

De rechter in beroep kan die wel opvragen eventueel mits verwijzing door de advocaat die u verdedigt.
Wegens een lopende procedure in beroep is dit nu in handen van het Gerecht en kan men enkel het Arrest
afwachten.
Intussen heeft het dan ook geen zin om uw heil te blijven zoeken op forums.
Of die belasting van 230 000 EUR uit de lucht is gegrepen kunnen forumleden niet vaststellen.
Dat is nu net de taak van de rechtbank die zal oordelen.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Johan Daelemans
Topic Starter
Berichten: 301

#66 , 29 aug 2017 00:22


Het is toch een beetje hypocriet als u ons elders negatief zou afschilderen, maar dan telkens terug om hulp komt bedelen?
Ik post gewoon wat ik hier aan reacties zelf mag lezen.
Beschouw het als een blog van wat wij als gezin al hebben mogen meemaken sinds 2010. Misschien zet hier ooit een journalist zijn tanden in en
dan zal die blog een waardevolle informatiebron zijn.

Johan Daelemans
Topic Starter
Berichten: 301

#67 , 29 aug 2017 00:31

De rechter in beroep kan die wel opvragen eventueel mits verwijzing door de advocaat die u verdedigt.
Wegens een lopende procedure in beroep is dit nu in handen van het Gerecht en kan men enkel het Arrest
afwachten.
Dus de rechter in beroep (Luik) kan de onderzoeksrechter (Mechelen) dwingen om documenten uit zijn onderzoek vrij te geven?


Intussen heeft het dan ook geen zin om uw heil te blijven zoeken op forums.
Een eventueel antwoord op bovenstaande vraag zou uw ongelijk al bewijzen. Ik hoop dat je er niet erg mee inzit om af en toe eens ongelijk te krijgen.
D
Of die belasting van 230 000 EUR uit de lucht is gegrepen kunnen forumleden niet vaststellen.
Dat is nu net de taak van de rechtbank die zal oordelen.
Herziening inkomstenbelasting voor één jaar ten bedrage van 230.000€ voor een technisch geschoolde A2' er ?
Men kan toch moeilijk stellen dat zo een profiel plots - en voor één uniek jaar +400.000€ op legale manier verdiend om voor de rest van zijn leven terug te vallen op een normaal loon? Er zijn bij de fiscus genoeg gegevens voorradig om zulke onzin onmiddellijk te counteren.

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#68 , 29 aug 2017 00:51

De rechter in beroep kan die wel opvragen eventueel mits verwijzing door de advocaat die u verdedigt.
Wegens een lopende procedure in beroep is dit nu in handen van het Gerecht en kan men enkel het Arrest
afwachten.
Dus de rechter in beroep (Luik) kan de onderzoeksrechter (Mechelen) dwingen om documenten uit zijn onderzoek vrij te geven?


Intussen heeft het dan ook geen zin om uw heil te blijven zoeken op forums.
Een eventueel antwoord op bovenstaande vraag zou uw ongelijk al bewijzen. Ik hoop dat je er niet erg mee inzit om af en toe eens ongelijk te krijgen.
D
Of die belasting van 230 000 EUR uit de lucht is gegrepen kunnen forumleden niet vaststellen.
Dat is nu net de taak van de rechtbank die zal oordelen.
Herziening inkomstenbelasting voor één jaar ten bedrage van 230.000€ voor een technisch geschoolde A2' er ?
Men kan toch moeilijk stellen dat zo een profiel plots - en voor één uniek jaar +400.000€ op legale manier verdiend om voor de rest van zijn leven terug te vallen op een normaal loon? Er zijn bij de fiscus genoeg gegevens voorradig om zulke onzin onmiddellijk te counteren.
Al die vragen.....uw advocaat weet dat toch ook allemaal?
Wat uw diploma hierbij komt doen is me een raadsel. Er zijn in België multimiljonairs die geen enkel diploma bezitten.
Hoe kunnen wij op het forum nu weten of iemand al of niet zeer hoge inkomsten heeft gerealiseerd in één bepaald jaar?

Wat mijn gelijk of ongelijk hierbij komt doen dat begrijp ik niet.
Uw enige aandacht moet gaan naar de procedure die loopt of gaat komen.
Daar moet uw advocaat alles op alles zetten om u te verdedigen en aan te tonen dat alles berust op een dwaling van de administratie.
Alle discussies in de marge voegen echt niets toe hoor.....
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Johan Daelemans
Topic Starter
Berichten: 301

#69 , 29 aug 2017 08:51


Al die vragen.....uw advocaat weet dat toch ook allemaal?
Ik heb prijsindicaties gekregen van kantoren die in deze materie thuis zijn. We spreken over bedragen met vijf nullen.
Niet echt toegankelijk voor een gezin waar de fiscus met ALLE centen is gaan lopen.
De echte informatie die hier is gepost geeft een indicatie hoe goed de doorsnee advocaat op de hoogte is.
Ga maar eens zoeken. Is het niet willen of niet kunnen?


Hoe kunnen wij op het forum nu weten of iemand al of niet zeer hoge inkomsten heeft gerealiseerd in één bepaald jaar?
Gezond verstand? Denk je nu echt dat iemand in staat is om op een legale manier +400.000€ te verdienen gedurende één bepaald jaar en er dan voor kiest om tevreden te zijn met een kleiner dan mediaan loon? Bovendien concluderen alle informatiebronnen bij verschillende diensten hetzelfde.

Wat mijn gelijk of ongelijk hierbij komt doen dat begrijp ik niet.
Kijk, mooi voorbeeld zoals het hier altijd aan toe gaat. Geen antwoorden op simpele concrete vragen.
De vraag is nochtans simpel:

Dus de rechter in beroep (Luik) kan de onderzoeksrechter (Mechelen) dwingen om documenten uit zijn onderzoek vrij te geven?

Ja of neen?

LeenW
Berichten: 12813

#70 , 29 aug 2017 12:05


En u hebt al vaak de vraag gekregen om het volledige verhaal te doen, u hebt dat nooit willen doen. Dan is het niet verwonderlijk dat u geloofwaardigheid verliest bij de mensen.
Ik vind het raar dat u spreekt over geloofwaardigheid gezien hier al ontelbare officiële documenten met uitleg de revue zijn gepasseerd.
Als flaters van justitie of fiscus dreigen boven te komen drijven steeds de zelfde reactie... een slot op de draad.
Wat steeds terugkeert, en niet alleen hier, is dat zelf bij elkaar gezochte informatie steeds als onzinnig wordt afgedaan en tegelijkertijd dezelfde informatie gewoon is na te trekken in een dossier bij de onderzoeksrechter te Mechelen.
Hier krijgen we om onbegrijpelijke redenen geen kopierecht. Onbegrijpelijk gezien de onderzoeksrechter zwart op wit kan nagaan wat er aan de hand is en waarom we, ook op vraag van de rechter in beroep die documenten nodig hebben.
Die uit de lucht gegrepen belasting van 230.000€ - waarvan iedereen weet dat die niks te maken heeft met de realiteit - zou een soort straf moeten voorstellen ons opgelegd door de fiscus van Namen voor een tot op heden onbekende reden.
De moderators hebben al talloze topics verwijderd omdat u nooit het volledige verhaal wou doen, enkel flarden. Maar goed, het is nooit uw fout he, het ligt aan JF, aan de Fiscus, aan het gerecht..

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#71 , 29 aug 2017 12:07


Al die vragen.....uw advocaat weet dat toch ook allemaal?
Ik heb prijsindicaties gekregen van kantoren die in deze materie thuis zijn. We spreken over bedragen met vijf nullen.
Niet echt toegankelijk voor een gezin waar de fiscus met ALLE centen is gaan lopen.
De echte informatie die hier is gepost geeft een indicatie hoe goed de doorsnee advocaat op de hoogte is.
Ga maar eens zoeken. Is het niet willen of niet kunnen? Als je van oordeel bent dat een "doorsnee" advocaat het niet kan hoe ga jij dat dan zelf wel aanpakken?


Hoe kunnen wij op het forum nu weten of iemand al of niet zeer hoge inkomsten heeft gerealiseerd in één bepaald jaar?
Gezond verstand? Denk je nu echt dat iemand in staat is om op een legale manier +400.000€ te verdienen gedurende één bepaald jaar en er dan voor kiest om tevreden te zijn met een kleiner dan mediaan loon? Bovendien concluderen alle informatiebronnen bij verschillende diensten hetzelfde. Niemand heeft gezegd dat het geld legaal is verdiend. Ook dat weten we niet. Ik meen me zelfs te herinneren dat je -terecht of onterecht- gelinkt wordt aan een bende criminelen aan wie je een bedrijf hebt verkocht. Bovendien kan een belastingsheffing betrekking hebben op een accumulatie van niet aangegeven inkomsten over meerdere jaren.

Wat mijn gelijk of ongelijk hierbij komt doen dat begrijp ik niet.
Kijk, mooi voorbeeld zoals het hier altijd aan toe gaat. Geen antwoorden op simpele concrete vragen.
De vraag is nochtans simpel:

Dus de rechter in beroep (Luik) kan de onderzoeksrechter (Mechelen) dwingen om documenten uit zijn onderzoek vrij te geven?
Rechters dwingen niet. Ze vragen. Het komt ook geregeld voor dat een rechtsprocedure door de rechter wordt stilgelegd omdat hij eerst een vonnis of arrest van een andere zaak wil afwachten.

Ja of neen?
Dat is nu eens "dwingen"!
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Johan Daelemans
Topic Starter
Berichten: 301

#72 , 29 aug 2017 12:23


het is nooit uw fout he, het ligt aan JF, aan de Fiscus, aan het gerecht..
Je hebt het eindelijk door. Nu de fiscus nog.

Lanox
Berichten: 3518
Juridisch actief: Nee

#73 , 29 aug 2017 12:25

Ik denk dat deze show ondertussen lang genoeg geduurd heeft.

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#74 , 29 aug 2017 12:29

Ik denk er net zo over als Lanox, stopt dit gedoe.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#75 , 29 aug 2017 12:33

Idem.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”