zonder commentaar

mbbs1024
Berichten: 474

Re: zonder commentaar

#16 , 18 aug 2017 00:32

Nochtans wordt door professionelen meer gesproeid dan door particulieren, en om het sneller te doen werken gebruiken ze een pak hogere dosis dan voorgeschreven staat (zeggen landbouwers die dat gebruiken me).

Als je dan de politiek hoort lullen dat professionele gebruikers opgeleid zijn om die dingen goed te gebruiken en partikulier daar geen verstand van hebben, dan moet ik weeral eens goed lachen met de politiek die weeral de boel aan het bedriegen zijn.
Het gaat enkel om centen (landbouw moet blijven opbrengen) en wat theater in het parlement (verbod voor partikulieren) om te bewijzen dat ze groen bezig zijn, volksgezondheid is bijzaak voor de politiek, als de economie maar draait en ze voordeeltjes van de lobbygroepen maar binnenkrijgen.

En zoals asperger ook al opmerkt: Zolang het vergif wordt opgegeten mag het blijkbaar!!!!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22255
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#17 , 18 aug 2017 08:46

En het product. Zie de ruime voorraad in de Doe het zelf winkels en tuincentra mag blijkbaar verder verkocht worden. Wat moet daar dan mee gebeuren als het het niet meer mag spuiten. Opdrinken ????

asperger
Topic Starter
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#18 , 18 aug 2017 11:17

En het product. Zie de ruime voorraad in de Doe het zelf winkels en tuincentra mag blijkbaar verder verkocht worden. Wat moet daar dan mee gebeuren als het het niet meer mag spuiten. Opdrinken ????
Ja, als ontharingsmiddel.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Reclame

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#19 , 18 aug 2017 11:20

Maar de vraag is hoe gaan ze dit controleren als ik spuit met azijn of met roundup ik gebruik het alle twee
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

mava105
Berichten: 22255
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#20 , 18 aug 2017 11:22

Laten proeven door de klager :mrgreen: Overleeft hij het, is het azijn.

mava105
Berichten: 22255
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#21 , 18 aug 2017 11:26

Ik spuit momenteel R U en heb gelijktijdig een fles met een bioproduct bij de hand of in de onmiddellijke buurt (dat toch niet werk. Als ze klagen toon ik dat product en zeg dat ik dat momenteel gebruik.

Terug naar “Actuele Thema's”