foutparkeerders

Franciscus
Berichten: 38587

Re: foutparkeerders

#16 , 13 aug 2017 00:07

Politie kan perfect PV opstellen op basis van het veldwetboek doen dus zelf de vaststellingen.
OF ze het echter komen doen is een ander paar mouwen... sommige parketten hebben het niet graag.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
P-Stone
Berichten: 280

#17 , 13 aug 2017 00:22

Inderdaad, politie KAN een PV opstellen. Een PV is een vaststelling, dus daarmee is het probleem niet opgelost. Voor de rest van het verhaal blijf ik bij mijn laatste post : wees voorzichtig, het kan een heel dure grap worden.

sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#18 , 13 aug 2017 08:16

Als dit in de bebouwde kom is mag daar niemand parkeren.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Reclame

P-Stone
Berichten: 280

#19 , 13 aug 2017 11:55

Het is in de bebouwde kom.

Oude Belg
Berichten: 3192

#20 , 13 aug 2017 15:14

KB 30-09-2005: art. 24.al.1.1 het is verboden een voertuig te laten stilstaan of te laten parkeren op elke plaats waar het duidelijk een gevaar zou kunnen betekenen voor andere weggebruikers of waar het hun onnodig zou kunnen hinderen, inzonderheid: onverminderd artikel 23.4 [ van KB 01-12-1975] op de trottoirs en, binnen de bebouwde kommen, op verhoogde bermen, behoudens plaatselijke reglementering.
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Terug naar “Andere”