aannemer begint niet

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

Re: aannemer begint niet

#16 , 10 apr 2017 20:11

Die factuur uitschrijven zal geen probleem zijn, maar wel er ene vinden die dit wil overnemen.

Op internet is er een website waar je zeer snel een goede vakman vindt, heb daar twee goede gevonden 2 jaar terug!
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#17 , 10 apr 2017 20:14

Mijn zoon heeft zijn aannemers op 2de hands gevonden. Grote verbouwing en zonder problemen en zeer goed uitgevoerd.
Wel wat referenties gevraagd en die ook effectief nagegaan en gecontroleerd terplaatse

fcapri
Topic Starter
Berichten: 12
Juridisch actief: Nee

#18 , 12 apr 2017 10:29

heb nu ook op 2dehands een aantal aannemers gecontacteerd. eentje kan aan zoiets niet beginnen, een 2de heeft geen tijd, en een aantal zien het wel zitten. de mails kwamen wel allemaal toe met gebrekkig nederlands. nuja, daar zo geen probleem mee.
hoe je referenties controlleerd en dan op zulk korte tijd is wel een probleem. in mijn hangaar staan een aantal oldtimers en ook hopen oldtimeronderdelen. ik kan het niet echt onmiddelijk zien als daar spul verdwijnt en ik kan toch ook geen hele dagen met die mensen daar meelopen.

mijn plan nu: een snelle aannemer vinden die het eerste deel dak al kan afbreken, ringbalk gieten en nieuwe dak erop. quasi al het materiaal (behalve de beton en de epdm) ligt ter plaatse. voor het verdere verloop van de garage kan ik dan eventueel nog kiezen met dezelfde persoon verder te gaan, of toch iemand anders te zoeken
Die factuur uitschrijven zal geen probleem zijn, maar wel er ene vinden die dit wil overnemen.

Op internet is er een website waar je zeer snel een goede vakman vindt, heb daar twee goede gevonden 2 jaar terug!
welke website is dit dan?

Reclame

mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#19 , 12 apr 2017 11:28

Bij mijn zoon zijn 2 Serviërs en een Pool aan de slag gegaan, allemaal met factuur. De Serviërs waren de schilders en zelden zo een goede afwerking gezien. De hele vloer werd afgeplakt met een dik papier. Nergens een spatje verf gevonden bij de opkuis. De Pool heeft de vloeren gelegd. Hier moet echter nog een stukje tegel worden gelegd achter een deur, en nu ziet hij niet meer om. Gezien het maar een klein stukje was heeft mijn zoon het zelf gedaan. Kol en voegcement waren nog aanwezig. Factuur werd ondertussen betaald. Beide aannemers hebben geen voorschot gevraagd. Mijn zoon moest wel al de materialen (verf en tegels) aankopen en laten leveren.

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#20 , 12 apr 2017 12:57

Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

fcapri
Topic Starter
Berichten: 12
Juridisch actief: Nee

#21 , 12 apr 2017 13:26

ik heb casius.be gebruikt 2jaar terug, is dus gelijkaardig

fcapri
Topic Starter
Berichten: 12
Juridisch actief: Nee

#22 , 12 apr 2017 13:55

http://kbopub.economie.fgov.be/kbopub/z ... mExact=ALL

dat ziet er niet goed uit zeker.
ik zie daar opening faillisement nov 2016. hoe kan het dan dat hij aan mij in december nog facturen van voorschot vraagt. kan ik die nog recuperen via die curator?

Terug naar “Aanneming”