Wat betekent dit in mensentaal?

Randommeke
Topic Starter
Berichten: 12
Juridisch actief: Nee

Wat betekent dit in mensentaal?

#1 , 09 feb 2017 15:25

Deze overeenkomst houdt bovendien een verzaking in van de partijen om elke dwaling omtrent de feiten of het recht, en om elk verzuim betreffende het bestaan en de omvang van hun rechten, in te roepen.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
de reden
Berichten: 2938
Juridisch actief: Nee

#2 , 09 feb 2017 18:08

Deze overeenkomst houdt bovendien een verzaking in van de partijen om elke dwaling omtrent de feiten of het recht, en om elk verzuim betreffende het bestaan en de omvang van hun rechten, in te roepen.
het lijkt wel een afstand van (al) je rechten, is dit voor een onderlinge overeenkomst?
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

Randommeke
Topic Starter
Berichten: 12
Juridisch actief: Nee

#3 , 10 feb 2017 11:56

Ja idd

Reclame

de reden
Berichten: 2938
Juridisch actief: Nee

#4 , 10 feb 2017 14:56

Ja idd
als ik van u was zou ik het eerst inscannen en aan jpv laten lezen via een privébericht, voordat je het gaat aftekenen.
jpv is jurist ik niet.
met een dergerlijk akkoord moet je opletten als je er geen verstand van hebt.
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

Randommeke
Topic Starter
Berichten: 12
Juridisch actief: Nee

#5 , 10 feb 2017 16:07

Blijkt in orde te zijn, in mensentaal betekent ket dat beide partijen mekaar gerust laten en elkaar niets meer kunnen doen/afzien van alles op
overeengekomen datum in overeenkomst

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”