Geen ambulance gekregen tijdens overstap van Genk naar Leuven

Anoniem12345
Topic Starter
Berichten: 10
Juridisch actief: Nee

Re: Geen ambulance gekregen tijdens overstap van Genk naar Leuven

#16 , 20 jan 2017 18:25

:( Hij is triest omdat hij zijn 70 EUR niet terug krijgt. :(
Je beseft niet dat advocaten nog geld verdienen uit hun beroep ongeacht het gaat over zaken van 70 euro of 700 euro. Ik vind dat ik mijn rechten niet heb gekregen die avond
Met dank aan KING ERDOGAN om Trabzonspor een nieuwe stadion te schenken ter waarde van 80 miljoen euro.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12818

#17 , 20 jan 2017 18:30

Het gegeven antwoord is nochtans correct, u kunt uw kosten mogelijk terugvorderen van uw moeder. Verder kan u geen rechten proberen uit te oefenen vanwege uw onwetendheid ("ik ben zelf 20 jaar oud dus ik kon daar helemaal niks van weten vind ik"). Vanaf dat u meerderjarig bent, wordt u geacht zelfstandig uw rechten en plichten te kennen of op te zoeken.

P-Stone
Berichten: 280

#18 , 20 jan 2017 18:35

...Nu is mijn vraag of wij recht hebben op een schadevergoeding, zo ja kan ik dan bij mijn mutualiteit(De voorzorg) hiervoor aan de deur kloppen, zonder dat ik een advocaat moet regelen en naar een rechtbank moet gaan om dit op te lossen.
Wel, men probeert je hier uit te leggen dat er eigenlijk niets fout gegaan is en dat je je best kan neerleggen bij de feiten.
... Ik vind dat ik mijn rechten niet heb gekregen die avond
Dat mag je natuurlijk vinden, dat is je volste recht. Maar dan denk ik dat je toch gaat moeten investeren in een advocaat en dat je gaat moeten proberen je gelijk te halen op de rechtbank. De forumleden kunnen alleen maar raad geven hé, het is aan jezelf om dan te kiezen deze raad te volgen, of toch je eigen idee te volgen.

Reclame

Bart Vissers
Berichten: 1564
Juridisch actief: Nee

#19 , 20 jan 2017 18:38

ik ben hier gekomen met een normaal vraag zonder enige belediging, het zijn jullie die beetje groot proberen te doen achter jullie scherm
... zegt de persoon met de naam Anoniem12345...
I rest my case.

Mij lijken alle rechtsvragen afdoende beantwoord in deze topic (die trouwens niemands eigendom is) zodat verder reageren geen inhoudelijke meerwaarde biedt.
Hopelijk heeft iedereen er iets van opgestoken.
Ik heb absoluut geen probleem met foute antwoorden. Ik maak ze ook. Dat is een leerproces.
Wat me wel stoort zijn zij die eigenlijk wel beseffen dat ze fout zaten, maar stijfkoppig volhouden zonder een juridische onderbouw te geven.

Anoniem12345
Topic Starter
Berichten: 10
Juridisch actief: Nee

#20 , 20 jan 2017 18:44

ik ben hier gekomen met een normaal vraag zonder enige belediging, het zijn jullie die beetje groot proberen te doen achter jullie scherm
... zegt de persoon met de naam Anoniem12345...
I rest my case.

Mij lijken alle rechtsvragen afdoende beantwoord in deze topic (die trouwens niemands eigendom is) zodat verder reageren geen inhoudelijke meerwaarde biedt.
Hopelijk heeft iedereen er iets van opgestoken.
Voortaan ga ik al je berichten negeren, zoek maar een andere topic om de troll uit te hangen
Met dank aan KING ERDOGAN om Trabzonspor een nieuwe stadion te schenken ter waarde van 80 miljoen euro.

Anoniem12345
Topic Starter
Berichten: 10
Juridisch actief: Nee

#21 , 20 jan 2017 18:45

ik ben hier gekomen met een normaal vraag zonder enige belediging, het zijn jullie die beetje groot proberen te doen achter jullie scherm
... zegt de persoon met de naam Anoniem12345...
I rest my case.

Mij lijken alle rechtsvragen afdoende beantwoord in deze topic (die trouwens niemands eigendom is) zodat verder reageren geen inhoudelijke meerwaarde biedt.
Hopelijk heeft iedereen er iets van opgestoken.
hmm, ok jullie weten het beter maar ik wou da gewoon vragen omdat een kennis van mij een gelijkaardige situatie had maar ipv zijn netvliezen had hij een probleem aan zijn teen en kreeg hij gratis een ambulance aangeboden van het ziekenhuis
Met dank aan KING ERDOGAN om Trabzonspor een nieuwe stadion te schenken ter waarde van 80 miljoen euro.

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#22 , 20 jan 2017 18:48

De antwoorden zijn inderdaad correct.
Er is geen enkele tegenspraak tussen de verschillende adviezen.
Kun je nog meer wensen?
Wie is hier de troll? Kijk eens in de spiegel.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Anoniem12345
Topic Starter
Berichten: 10
Juridisch actief: Nee

#23 , 20 jan 2017 18:59

De antwoorden zijn inderdaad correct.
Er is geen enkele tegenspraak tussen de verschillende adviezen.
Kun je nog meer wensen?
Wie is hier de troll? Kijk eens in de spiegel.
Voor u ook een fijne avond toegewenst troll 2
Met dank aan KING ERDOGAN om Trabzonspor een nieuwe stadion te schenken ter waarde van 80 miljoen euro.

LeenW
Berichten: 12818

#24 , 20 jan 2017 19:57

Ik denk dat juridisch alles gezegd is hier. TS heeft zijn antwoord gekregen, jammer genoeg wordt dit niet geapprecieerd. We zullen maar aannemen dat verstand met de jaren komt.

Terug naar “Medische Fouten”