expertiseonderzoek

Menne
Topic Starter
Berichten: 58
Juridisch actief: Nee

expertiseonderzoek

#1 , 25 nov 2016 15:34

Hoi iedereen,

als mijn dokter een brief krijgt van de verzekeringsdokter, waar in staat dat hij, IN OPDRACHT van de verzekeringsmaatschappij, zich moet aanbieden om een expertiseverzoek uit te voeren, in het kabinet van deze verzekeringsdokter, wie betaalt dan de kosten voor mijn dokter ?

groetjes Menne :?:

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38583

#2 , 26 nov 2016 22:04

Ik vermoed diegene die de opdracht geeft?

Menne
Topic Starter
Berichten: 58
Juridisch actief: Nee

#3 , 27 nov 2016 20:33

Ik vermoed diegene die de opdracht geeft?
Dat dacht ik ook, maar spijtig genoeg had ik deze medisch expert eerst zelf bezocht om het arbeidsongevallenpercentage te betwisten.

Omdat de verzekering het niet eens was met deze verhoging,kreeg mijn dokter en ik een brief voor een gezamenlijke expertitie
"in opdracht van de verzekering"

Blijkbaar draai je hier zelf voor op :cry:

Reclame

JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#4 , 27 nov 2016 21:54

Geef eens de exacte bewoording?

Menne
Topic Starter
Berichten: 58
Juridisch actief: Nee

#5 , 27 nov 2016 22:53

Geef eens de exacte bewoording?
Gelieve u voor een expertise,in opdracht van de verzekeringsmaatschappij ......., bij mij aan te bieden op .....

deze brief was aan mij , mijn medisch expert en aan de verzekeringsmaatschappij gericht.

hij was opgesteld door de verzekeringsarts

JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#6 , 28 nov 2016 05:52

Het zou me sterk lijken dat u niet eerst op een ander document aangegeven zou hebben dat u uw dokter als bijstand wenste op een expertise.

Zoniet kan u idd de kost terugvorderen van de verzekering. Dien daarvoor het originele blad dat je medische expert kreeg in bij de verzekering als bewijs.

Menne
Topic Starter
Berichten: 58
Juridisch actief: Nee

#7 , 28 nov 2016 15:53

Het zou me sterk lijken dat u niet eerst op een ander document aangegeven zou hebben dat u uw dokter als bijstand wenste op een expertise.

Zoniet kan u idd de kost terugvorderen van de verzekering. Dien daarvoor het originele blad dat je medische expert kreeg in bij de verzekering als bewijs.
U hebt gelijk, ik had deze dokter al een medische expertise laten doen omdat ik niet akkoord was met de 5% die de verzekering gaf.
Bedankt voor uw antwoord

ADVOCATEN VAN LOO
Berichten: 45
Juridisch actief: Ja

#8 , 04 dec 2016 00:49

was het arbeidsweg verkeersongeval ?

dekking rechtsbijstand nagezien ?

zodra het een gerechtelijke expertise wordt kan u uw advocaat laten deelnemen aan debatten bij expertise voor meewerken aan becijfering blijvende BAO en datum consolidatie betwisting

Menne
Topic Starter
Berichten: 58
Juridisch actief: Nee

#9 , 05 dec 2016 22:05

was het arbeidsweg verkeersongeval ?

dekking rechtsbijstand nagezien ?

zodra het een gerechtelijke expertise wordt kan u uw advocaat laten deelnemen aan debatten bij expertise voor meewerken aan becijfering blijvende BAO en datum consolidatie betwisting
wanneer word het een gerechtelijke expertise ? Moet het de rechtsbijstand zijn die ik op de dag van het ongeval had, want de nieuwe , die ik enkele maanden geleden heb afgesloten (speciaal voor deze zaak) weigert in ieder geval mijn aanvraag om me te verdedigen :cry:

mava105
Berichten: 22255
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#10 , 06 dec 2016 09:21

[, want de nieuwe , die ik enkele maanden geleden heb afgesloten (speciaal voor deze zaak) weigert in ieder geval mijn aanvraag om me te verdedigen :cry:
Volkomen normaal. Zo kan je ook u NIET VERZEKEREN, en pas NA EEN ONGEVAL snel, snel een verzekering afsluiten. Zo werkt dat niet.

Terug naar “Arbeidsongevallen”