Vanaf het moment dat ze iedere nacht bij jou slaapt, moet ze zich bij jou domiciliëren.
Mijn buik doet pijn van het lachen.
Ik zie de "zedenpolitie" daar al aankomen met hun zwaailicht om te komen controleren of er wordt gevogeld met of zonder domicilie!

Je zou beter uw buik wat in bedwang houden, en lezen wat er staat. Zeg ik ergens iets over "hetzelde bed", laat staan "vogelen"? Ik dacht het niet. Lees wat er staat! Als iemand op een bepaald adres dag en nacht verblijft (al dan niet in hetzelfde bed slapend, al dan niet slapend, al dan niet vogelend...

), dan moet ze zich daar domiciliëren.
Dus hieruit zou ik moeten concluderen dat:
- een studente die in het huis van een vriend verblijft zich niet moet domiciliëren als ze geen seksuele betrekkingen hebben (bv. uit geloofsovertuiging wil wachten tot na huwelijk)
- een studente die seksuele betrekkingen heeft zich moet domiciliëren op het adres waar de copulatie plaatsvindt?
Wat voor een vulgaire gedachtengang heb jij, zeg. Ik gebruik slapen in de zin van overnachten. Dat jij hier seksuele betrekking uit afleidt, is dit voor je eigen rekening. Ook alle afgeleide ideeën die je hebt rond het verband tussen seksuele betrekkingen en domicilie, zijn totaal voor uw eigen rekening. Ik heb NOOIT iets gezegd over (om het met uw woorden te zeggen) "vogelen"...
Conclusie: Het is toch duidelijk dat artikel 18, meermaals vermeld hier, een ONVOORWAARDELIJKE uitzondering instelt voor studenten: Waar al die bijkomende verlengstukjes die er hier worden aan toegevoegd in de wetgeving staan is en blijft een groot raadsel!
Die "verlengstukjes" staan in de wettekst, vriend! ze zijn hier reeds meerdere keren geciteerd. Omdat jij duidelijk met een beperking zit wat betreft begrijpend lezen, hier nogmaals de betreffende tekst, met in vet waar de vriendinv an de TS NIET aan zou voldoen, moest ze dag en nacht, héél het jaar door bij haar vriend verblijven (dus feitelijk samenwonen):
Worden beschouwd als tijdelijk afwezig, evenals, in voorkomend geval, de leden van hun gezin : 4° personen die omwille van studieredenen buiten de verblijfplaats verblijven van het gezin waartoe zij behoren;
Bovenstaande werd verduidelijkt in de parlementaire vraag:
2. In de huidige regeling worden meerderjarige studenten als tijdelijk afwezig beschouwd van het gezin waartoe zij behoren, waardoor zij ingeschreven blijven in de bevolkingsregisters van de gemeente waar hun ouders gedomicilieerd zijn (artikel 18, eerste lid, 4°, van het koninklijk besluit van 16 juli 1992 betreffende de bevolkingsregisters en het vreemdelingenregister).
Waarschijnlijk ben jij getrouwd of samenwonend, maar ben jij geen lid van het gezin, maar wel van het gezin van uw ouders... Goe bezig, man... Juridischforum is hier HLN niveau aan het halen, hoor

Vroeger durfde ik mensen al eens aanraden hier om raad te komen vragen, maar ik denk dat ik dat in de toekomst misschien beter zo laat...