Hallo iedereen,
Ik heb eind vorig jaar ontslag genomen bij een kleine onderneming, nadat er verschillende personen waarmee we hadden samengewerkt niet correct werden uitbetaald. Nadat ik ontslag genomen had, moest de onderneming mij nog een maand loon, wat vakantiegeld en een eindejaarspremie.
Nu is het zo dat ik al de tijd dat ik er werkte nooit mijn loonbrieven ontvangen heb, waar ik meermaals naar gevraagd heb, en ook na mijn ontslag mijn vakantiefiche niet heb ontvangen, waar ik bij mijn huidige job nu ook problemen mee begin te krijgen.
Ik ga zo snel mogelijk proberen een aangetekende brief te schrijven, hoewel de dame in kwestie de firma heeft gesloten en haar persoonlijk adres naar het buitenland gewijzigd heeft omdat ze al een hoop juridische problemen begon te krijgen.
Nu vroeg ik me af of er een andere manier is om dit te bekomen? Is er misschien een staatsdepartement dat zich hierom bekommert?
Alvast bedankt, en ik kijk uit naar jullie antwoorden!