zaakvoerder

louiza
Topic Starter

Re: zaakvoerder

#31 , 08 apr 2016 14:50

denlowie dankuwel

LeenW zaakvoerder is in de avond laat gekomen met een vlaamse man notaris naar het cafe waar me man kapot was van het werken en ziek was en lopen schreeuwen en dreigen dat hij NU moet tekenen of dat alle schulden voor hem worden .....en hij zei er ook bij als je mij niet vertrouwt vertrouw de notaris ......de notaris heeft toen tegen me man gezegd je tekent alleen voor je ontslag ....wat achteraf niet zo was.
Ps de zaakvoeder heeft 50.000 schuld bij de belasting op naam van die bvba en nog eens andere schulden in totaal bijna 90.000
mensen in het cafe hebben dit ook allemaal gehoord ...
mijn man heeft ook meerdere malen geroepen niet te willen tekenen totdat iemand het heeft gelezen ect en uiteindelijk toch getekend omdat hij de notaris vertrouwde,wat achteraf ook stom was
Laatst gewijzigd door louiza op 08 apr 2016 14:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Life is a journey enjoy the ride.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
louiza
Topic Starter

#32 , 08 apr 2016 14:51

mijn man is diezelfde avond met een zware longontsteking in het ziekenhuis opgenomen terwijl ik op het punt stond bijna te bevallen

LeenW

#33 , 08 apr 2016 16:25

Tja, dat zijn verwerpelijke praktijken, maar toch geen dwang.

Reclame

louiza
Topic Starter

#34 , 08 apr 2016 16:46

Mijn man is duidelijk onder druk gezet dus gedwongen en voorgelogen om te tekenen ,wanneer is volgens jou dwang van toepassing ?

LeenW

#35 , 08 apr 2016 16:48

De vraag zou moeten zijn, wanneer er juridisch gezien dwang is. Er is geen geweld gebruikt, geen bedreigingen, enkel argumenten. Het was op een openbare plaats, dus uw man had op elk moment kunnen wegwandelen als hij niet akkoord was.

louiza
Topic Starter

#36 , 09 apr 2016 00:47

Hij is onder druk gezet en bedreidgd om de meest laffe manier ,met onze kindjes dus wel onder dwang!
En vergeet niet mijn man is Analfabeet! en heeft meerdere keren gezegd geschreeuw niet te willen niet te willen tekenen dus dwang!
En ook al is het op een openbare plek ???
Wil je geen onzin pratenaub heb genoeg aan me hoofd ,mijn kinderen lopen al meer dan 1jaar in dezelfde schoenen en hebben hun oma en opa niet gezien heel lang omdat een misdadiger crimineel dit heeft veroorzaakt en de notaris
rekeningen die zich opstappelen

LeenW

#37 , 09 apr 2016 01:25

Waar komen die kindjes nu weer opeens vandaan? Als u een onvolledig verhaal verteld, kunnen wij geen correct antwoord geven..

Uw man heeft gezegd/geroepen niet te willen tekenen, dat had hij moeten blijven doen. Maar hij heeft toch getekend in vertrouwen, dus einde verhaal. Dat hij analfabeet is, maakt niets uit. Dit is geen dwang en bijgevolg is de overeenkomst geldig.

Als ik even mijn persoonlijke mening mag geven, stuur uw man naar de avondschool. Analfabeet in België anno 2016, dit is echt te zot voor woorden. Laten we hopen voor u en uw kinderen dat her hier eindigt nu de BVBA verkocht is, maar ik vrees er eigenlijk toch wat voor.

louiza
Topic Starter

#38 , 09 apr 2016 14:50

Mijn verhaal en vraag was duidelijk genoeg

Kinderen komen uit de buikje van hun mama,s

Jij mag terug naar school gaan en leren wat de defenitie dwang betekend
EEN TIP VOOR U GOOGLE EVEN

En nu ben ik echt klaar met jou

Wat jij doet een vraag met een vraag beantwoorden en dan nog een keer een vraag
Waarom kun je niet gewoon inhoudelijke reageren of zwijgen?

LeenW

#39 , 09 apr 2016 15:20

Kijk, als u niet geholpen wil worden, zeg dat dan meteen. U weet duidelijk wat dwang is, dan is er geen verdere nood om dit nog na te vragen.

Terug naar “Vennootschappen & Verenigingen”