Inmiddels heb ik de nodige informatie verzameld die nodig is voor de onderbouwing van mijn standpunt aangaande mijn schorsing door de RVA.
Indien de draagwijdte ervan correct is geïnterpreteerd , dan werd ik inderdaad ten onrechte geschorst.
Het opzoeken en verzamelen van die informatie, is mijn gezondheid niet ten goede gekomen.
Je zult je wel moeten gaan haasten want je termijn van drie maand om in beroep te gaan is ver om, denk ik.
Als je geschorst bent dan krijg je direct een hoop onzin: van hier naar daar lopen om papiertjes in te vullen en weg te dragen. Dat kost allemaal calorieën. Je eet een kleinigheid en dan ben je de hele dag op de baan: naar de VDAB, de vakbond, de bank, de ziekenkas, een sociaal huis, een juridisch huis, een advocaat, de bibliotheek, enz, door regen en wind. Dan moet je in wachtkamers zitten in de tocht. Je moet ook schoenen dragen die je voeten isoleren van koude vloeren. Verlies van warmte is verlies van energie. Zo wordt al je energie weggezogen. Neem zeker een drinkbus met limonade mee met 12% suiker en suikerwafels. Laat je niets wijsmaken over te veel suiker eten, dat je misschien diabetes hebt en geen suiker moogt eten. Suiker is levensenergie, de trots van de chemie. Als je een inspanning doet zonder de nodige energie dan krijg je op zijn minst koppijn. Die koppijn gaat over door suiker te eten. (Zeker geen Aspro's slikken: je bloed wordt er dunner van waardoor er minder cellen zijn die de energie kunnen vervoeren. Je krijgt er koppijn van.) Je moet in elke gemeente waar je komt het adres weten van een Aldi of Colruyt zodat je maar even moet binnenspringen om limonade en suikerwafels te kopen.