opzeg termijn klopt niet

vekepeke
Topic Starter
Berichten: 35

opzeg termijn klopt niet

#1 , 02 jan 2016 10:23

Heb hier al eens mijn verhaal gedaan,
nu ben ik vorige week te weten gekomen dat mijn opzeg termijn niet klopt
ik heb deze moeten uitdoen het zou 10w en 7 dagen zijn volgens mijn werkgever mijn laatste dag was op 23 december 2015
maar volgens de vakbond is dit 10w en 28 dagen

wat gebeurd er dan eigenlijk aangezien ik maandag bij een nieuwe werkgever aan de slag ga?
moeten ze die overige weken nog bij betalen ?
en komt er dan geen soort interest voor de dagen ze niet hebben betaald zoals feestdagen die ze weigeren te betalen

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#2 , 03 jan 2016 20:34

of het 7 of 28 dagen is (voor de max 6 maand in dienst voor eind 2013), is een discussie die nog niet beslecht is, bij m'n weten.

vekepeke
Topic Starter
Berichten: 35

#3 , 04 jan 2016 18:26

of het 7 of 28 dagen is (voor de max 6 maand in dienst voor eind 2013), is een discussie die nog niet beslecht is, bij m'n weten.
Heb vandaag nog eens contact gehad met de vakbond en hun zeggen dat ze nog 21 dagen verbrekingsvergoeding moeten betalen
ze gaan eerst 3 aangetekende brieven sturen als ze daarop niet reageren of betalen dan zal het naar de arbeidsrechtbank moeten gaan

Reclame

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”