Ziekenhuis factuur

Ismail
Topic Starter
Berichten: 20

Ziekenhuis factuur

#1 , 16 sep 2015 19:38

Hoi iedereen,

Ik hoop dat ik hier verder informatie kan krijgen.

Ik heb een factuur van een ziekenhuis geprotesteerd ( aangetekend ) op 18/08 tot op heden heb ik officieel niks ontvangen, kunnen ze mij daardoor extra kosten aanrekenen? Zijn ze niet verplicht om verder inlichtingen te geven per post? Ze hebben mij wel gebeld dat de factuur klopt.


Mvg,
Ismail

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roharro
Berichten: 13439
Juridisch actief: Ja
Locatie: Plopsaland

#2 , 16 sep 2015 19:46

Indien de factuur effectief klopt zal dit tot bijkomende kosten leiden, zeker als ze u dagvaarden.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Ismail
Topic Starter
Berichten: 20

#3 , 16 sep 2015 19:57

En als ik nog niks ontvangen heb na mijn aangetekende brief? Mijn zoontje moet in de zelfde ziekenhuis binnen voor een behandeling, kunnen ze eerst eisen om de factuur te betalen? T'is niet de eerste keer dat ik een fout factuur ontvang van die ziekenhuis, vorige keer heeft mijn arts de factuur recht laten zetten..

Alvast bedankt voor jullie tijd!

Reclame

Sianna
Berichten: 156

#4 , 16 sep 2015 20:17

Ga met die factuur eens naar uw mutualiteit. Zij kunnen dit ook wel nakijken (kan wel even duren) en indien nodig, hebben zij ook een juridische dienst.

Ismail
Topic Starter
Berichten: 20

#5 , 16 sep 2015 20:24

Ga met die factuur eens naar uw mutualiteit. Zij kunnen dit ook wel nakijken (kan wel even duren) en indien nodig, hebben zij ook een juridische dienst.
Dat had ik al gedaan, tot op heden heb ik ze ook niet gehoord. Zal morgen nog is bellen.
Wat ik wel raar vind is dat ze niet reageren op mijn brief.. Hoop dat ze mijn zoontje niet weigeren omwille door die factuur.

Terug naar “Medische Fouten”