Getekend contract teniet doen met bewijzen

JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

Re: Getekend contract teniet doen met bewijzen

#16 , 30 jul 2015 20:48

Kan mijn baas het tweede deel van het IBO contract (heb eerst 6 maanden IBO gedaan en nu zat ik in het tweede verplichte deel van de 6 maanden) stopzetten omwille van herhaaldelijk gedrag dat ook vermeld werd in een persoonlijk opleidingsplan of gemeld werd aan de VDAB? Of telt dat niet als dringende reden?
in principe niet (dus hij kan het niet stopzetten), al vind ik 1 andersluidend vonnis.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
seiftie
Topic Starter
Berichten: 9

#17 , 31 jul 2015 16:13

Kan mijn baas het tweede deel van het IBO contract (heb eerst 6 maanden IBO gedaan en nu zat ik in het tweede verplichte deel van de 6 maanden) stopzetten omwille van herhaaldelijk gedrag dat ook vermeld werd in een persoonlijk opleidingsplan of gemeld werd aan de VDAB? Of telt dat niet als dringende reden?
in principe niet (dus hij kan het niet stopzetten), al vind ik 1 andersluidend vonnis.
Hoe bedoeld u met 1 andersluidend vonnis?

Vandebos
Berichten: 16087

#18 , 31 jul 2015 16:46

Dat er slechts één rechtszaak is waar de bevoegde rechtbank tegen de normale trend in een ander vonnis heeft geveld.

Reclame

seiftie
Topic Starter
Berichten: 9

#19 , 31 jul 2015 18:11

Over wat ging deze rechtszaak precies? Moet desnoods geen details in zitten, alleen een omschrijving van het probleem en het vonnis.

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”