ontslag gekregen (opzegvergoeding en eindejaarspremie)

offset
Topic Starter
Berichten: 8

ontslag gekregen (opzegvergoeding en eindejaarspremie)

#1 , 16 dec 2014 12:08

Hallo,

In september heb ik mijn ontslag gekregen in bedrijf x (pc 130) tot op heden heb ik nog steeds niets van documenten gekregen enkel mijn aangetekende brief met mijn ontslag heb ik als bewijs van mijn ontslag, mijn opzeg zit er al op ondertussen en ik ben al aan de slag in een ander bedrijf.
Nu had ik graag geweten welke maatregel ik kan nemen voor mijn opzegvergoeding te krijgen en ook of ik wel recht heb op mijn eindejaarspremie, ik heb een 1,5j gewerkt in het bedrijf en heb het jaar ervoor mijn premie gekregen.

alvast bedankt.
mvg

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#2 , 16 dec 2014 13:06

welke opzegtermijn heb je gekregen, van wanneer was je exact in dienst en tot wanneer heb je je opzeg moeten doen?

offset
Topic Starter
Berichten: 8

#3 , 16 dec 2014 13:10

in dienst van juni 2013 tem eind september 2014 opzegperiode van 6 weken

Reclame

JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#4 , 16 dec 2014 16:58

je hebt recht op eindejaarspremie, ontslaguitkering van 1250 euro netto en een verbrekingsvergoeding van nog 40 kalenderdagen. Op te eisen via de arbeidsrechtbank zelf of via je advocaat of vakbond.

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”