Opzeg niet geregistreerd huurcontract lange duur

artemis
Topic Starter

Opzeg niet geregistreerd huurcontract lange duur

#1 , 22 mei 2013 12:43

Even snel snel tussen de soep en de patatten.
Is dit volledig genoeg geformuleerd? Niet te kort?

Beste,

Hierbij wensen wij ons huurcontract betreffende (adres) dat ingegaan is op (datum*) op te zeggen. De opzeg gaat in op 1 juni 2013 om een einde te nemen op 30 juni 2013. Wegens niet registratie van het huurcontract geldt immers een verkorte opzegperiode.

Enkel voor de goede orde en om kennisname te garanderen wordt dit schrijven u zowel aangetekend als per gewone post bezorgd.

Met vriendelike groeten,
de huurders

De precieze datum weet ik niet maar is bijna 4 jaar oud en zal aangevuld worden.

Met dank voor een snelle bevestiging. De brief zou vandaag nog op de post moeten. Is voor iemand anders.
Alvast bedankt!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
sloeberken

#2 , 22 mei 2013 13:39

Wel opletten van het soort huurcontract, niet registratie geld enkel voor contracten van 3 6 9 en niet voor deze van korte duur max 3 jaar
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

artemis
Topic Starter

#3 , 22 mei 2013 13:56

Zoals ik in de titel schreef gaat het om een contract van lange duur, een 3-6-9.
De opzeg is perfect wettelijk daarover is geen twijfel. Ik vraag me enkel af of de formulering goed genoeg is.

Reclame

HSLimburg
Contacteer: Website

#4 , 22 mei 2013 14:51

Dit is voldoende.
U haalt aan wanneer de opzeg begint te lopen, wanneer deze afloopt en wettelijke reden waarom u geen opzeg van 3 maanden doet.
Tiziano Romeo
Adviesgever Huurderssyndicaat

onze website is gemakkelijk te vinden via google.
Je vindt ons ook op facebook

Vandebos

#5 , 22 mei 2013 16:12

Is ok.

misschien:

"Wegens niet registratie van het huurcontract is de wettellijke opzegperiode niet van toepassing."

artemis
Topic Starter

#6 , 22 mei 2013 18:51

Bedankt Tiziano en Vandebos!

Terug naar “Huren”