bouwen van een nieuw landbouwbedrijf

oneerlijk behandeld
Topic Starter
Berichten: 2

bouwen van een nieuw landbouwbedrijf

#1 , 05 feb 2012 01:43

sedert 2004 ben ik bezig om een bouwvergunning voor een landbouwbedrijf te krijgen . In eerste instantie verliep alles positief bij de provincie . De ambtenaar die mijn zaak onderzocht adviseerde positief op enkele kleine punten na en de bestendige deputatie besliste mij een vergunning te geven . Echter enkele dagen daarna trok men die beslissing in en kreeg ik geen vergunning , men haalde allerlei redenen aan die ik steeds kon ontkrachten , ik heb reeds 3x een gewijzigde aanvraag ingediend om aan de steeds veranderende eisen van bepaalde adviserende ambtenaren te voldoen . Vandaag sta ik zover dat als ik vraag wat er volgens hun niet kan ik gewoon geen antwoord meer krijg . De eene ambtenaar stuurt mij naar de andere , uiteindelijk heeft niemand een probleem alleen men keurt steevast alles af .
Wat is mijn recht en wat zou ik moeten doen om toch te kunnen bouwen , mijn bedrijf lijdt enorm onder dit . Is de overheid verplicht om mij een vergunning te geven omdat men mij dit ooit heeft toegezegd ?Kan men zomaar blijven andere redenen aanhalen om vergunningsaanvraag achter vergunningsaanvraag te weigeren .

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding