Nuttige documenten / Handige informatie voor mede-eigenaars

Vandebos
Topic Starter
Berichten: 16087

Nuttige documenten / Handige informatie voor mede-eigenaars

#1 , 03 feb 2013 21:51

Bedoeling van deze thread is er gecontroleerde documenten ter beschikking te stellen die iedere Mede-eigenaar tot nut kunnen zijn. Enkel moderatoren kunnen links naar documenten aan deze thread toevoegen. Indien je na 15/10/2011 merkt dat een bepaalde documentatie die in jouw opinie wel nuttig zou kunnen zijn ontbreekt wordt je vriendelijk verzocht contact op te nemen met één van de moderatoren. Links naar documenten op andere websites worden steeds omgezet naar links naar een Rapidshare account in beheer bij mezelf. Dit om veiligheidsredenen.

In de loop van de volgende dagen zullen hier gradueel verscheidene links worden geplaatst. Gelieve me voldoende tijd te geven om dit in de schaarse vrije tijd die me rest uit te voeren en me niet onmiddellijk te beginnen bombarderen met suggesties en vragen om andere voorbeelden van documentatie.

Vandebos.

Vergelijking tussen oude en nieuwe wetgeving op mede-eigendom

Advies privacycommissie betreffende vrijgave adresgegevens mede-eigenaars.

Boekhoudplan voor verenigingen van mede-eigenaars


Laatst omhoog gehaald door Vandebos op 03 feb 2013 21:51.

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding