Mazoutkosten plus verwarmingskosten in jaarrekening

bammetjebam
Topic Starter

Re: Mazoutkosten plus verwarmingskosten in jaarrekening

#16 , 20 aug 2011 19:42

Mava:
Cal maakt de afrekening van de meters.

Onze huurbaas heeft de levering van mazout betaald aan de syndicus, anders staat dat bedrag niet op onze jaarrekening. Vervolgens rekent diezelfde syndicus ook nog eens een verbruik van de aangekochte mazout. Huurbaas heeft aan hun dus 1093 betaald, en van ons willen ze nu ook nog 1260 hebben voor het verbruik. Dus die syndicus vangt dubbel zo veel geld op die manier. Of zullen ze nadat ze die 1260 euro hebben ontvangen, 1093 weer teruggeven aan onze huurbaas?

Zoals ik al zei, ik ben een Nederlander, we gebruiken geen verwarming op mazout in Nederland, en ik vraag hier om hulp. Mocht je het niet kunnen opbrengen om beleefd te blijven, reageer dan niet meer, zo moeilijk is dat niet.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roharro
Juridisch actief: Ja

#17 , 20 aug 2011 19:47

Jullie betalen aan jullie VERHUURDER. Op die wijze krijgt deze de kosten hij als EIGENAAR betaald heeft aan de SYNDICUS van u, HUURDER, terugbetaald.
NIEMAND krijgt iets tweemaal betaald; NIEMAND betaalt tweemaal.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Reclame

Terug naar “Huren”