Uiteindelijk wordt mij 190 minuten aangerekend terwijl dit volgens mij nog niet eens mogelijk is op een batterijlading van een HTC in een rijdende bus, of u mag het mij voordoen. Misschien had de batterij een goede invloed van de berglucht natuurlijk.
190min is teveel voor uw gsm?
amai dan is mijn HTC een super toestel. (terwijl ik vind dat hij gerust langer mee zou mogen gaan!)
mijn toestel houd het bij intensief gebruik 10a12u vol. (bij laag a normaal gebruik 1a2dagen)
('s ochtends uit de lader, en tegen 's avonds alarm van lage batterij 10%)
hier zitten momenten van zeer intensief gebruik (200a300mA verbruik)
50a150Mb/dag is geen uitzondering...
Ik lees op proximus site:
http://customer.proximus.be/nl/Surf_Mob ... Rates.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Begin meteen te surfen in het buitenland
Bent u Proximus-klant? Dan kunt u meteen surfen aan het standaardtarief:
In Europa: € 1,51/5 min.
In de rest van de wereld: € 3,03/5 min.
190 min is dan : 57,38€
Verder lees ik op:
http://customer.proximus.be/nl/Surf_Mob ... Limit.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Wanneer u surft in andere landen van de Europese Unie, wordt uw mobiele internetverbinding verbroken zodra u € 60 bereikt.
GPS kan wel eens data gebruiken, (als je agps aan staan hebt of geïnstalleerd hebt.)
ook bepaalde services kunnen nog steeds data aanroepen.
je kan 'sync' afzetten, maar dat wil niet zeggen dat data volledig afstaat.
btw: als heel data af zou staan, hoef je de individuele toepassingen niet af te zetten!
Deze krijgen dan toch geen data mogelijkheden.
dit is een perfecte test, om te kijken of je data wel degelijk af staat...
zet je data af, en probeer een toepassing of 2,3...
Je kan dit nu ook in Belgie al proberen, zo weet je of de manier van data afzetten correct is.
(je kan ook een data teller installeren, en deze u laten waarschuwen bij verbruik etc...)
Verder een tip, indien u veel data wenst te gebruiken met een smartphone, is 'MobileVikings' een handige provider. indien u meer info wenst (of referentie voor aan te melden met promotie) dan mag u mij gerust contacteren.
Laat het een lesje zijn voor de toekomst, en wees blij dat er een beperking van €60 was/is.
U had anders meer geld kwijt geweest, ...