Ongevraagd abonnement De Tijd

g1955
Topic Starter

Ongevraagd abonnement De Tijd

#1 , 20 mar 2011 21:12

Mijn abonnement van krant De Tijd is verlopen op 1 maart(dagelijkse krant 400 Euro/jaar).Ik heb geen verlenging betaald.
Op de site(helpdesk) niets te vinden over opzegging,opzeggingstermijn abonnement en voorwaarden.
Verleden week kreeg ik een bericht dat ik gekozen heb om de krant online te lezen en moet 225 euro betalen.(Dit terwijl vele kranten gratis online zijn!)
Ik heb niets gekozen,gewoon mijn verlenging niet betaald.
Wat moet ik nu doen?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos

#2 , 20 mar 2011 21:25

De krant om het bewijs verzoeken waarmee u zich akkoord heeft verklaard met een online abonnement?

EvilFreD

#3 , 20 mar 2011 22:20

U vindt niets in de AV op de website van de Tijd omdat die enkel betrekking hebben op de website.
Probeert u anders eens de AV van Trustmedia of Mediafin te vinden.
Ik weet dat u denkt, dat u zou willen begrijpen wat u denkt dat ik gezegd heb. Maar ik ben er niet zeker van of u begrijpt, dat dat wat u gehoord heeft, niet dat is, wat ik bedoel. (Richard Nixon)

Reclame

EvilFreD

#4 , 20 mar 2011 22:26

Schrap dat.
Zie hier de AV van VWD
Ik weet dat u denkt, dat u zou willen begrijpen wat u denkt dat ik gezegd heb. Maar ik ben er niet zeker van of u begrijpt, dat dat wat u gehoord heeft, niet dat is, wat ik bedoel. (Richard Nixon)

g1955
Topic Starter

#5 , 27 mar 2011 15:00

Voordat het abonnement verviel (is 1 maart vervallen) heb in naar de helpdesk van De Tijd gebeld en ze hebben gezegd dat dit niet automatisch verlengd wordt.Ik kreeg wel een uitnodiging om een nieuwe termijn te balen.(dagkrant 400 Euro/jaar)Heb ik niet gedaan.Maar toch sturen ze de krant voort.
Heb dit abonnement enkele jaren geleden telefonisch besteld.Ze hebben geen schriftelijk bewijs

Ik kreeg ook een (ongevraagde) uitnodiging om 225 euro te betalen (krant online plus zaterdagkrant) Ook niet betaald.Toch sturen ze de zaterdagkrant.

Moet ik iets betalen.

Terug naar “Consumenten Koop”