wat mag ik opslaan in loods die in landbouw zone ligt?

dieterduytschaever
Topic Starter
Berichten: 1

wat mag ik opslaan in loods die in landbouw zone ligt?

#1 , 14 mar 2011 20:32

ik ben eigenaar(samen met mijn moeder) van een loods in landbouw zone. Mijn moeder is zelfstandig landbouwer. ik heb een zaak verkoop in garage/auto onderdelen. Wat kan en mag ik zoal in een loods plaatsen in deze zone? zijn er lijsten beschikbaar van welke goederen er mag gestockeerd worden? Mag ik aan mijn eigen wagen werken in een landbouw zone (als hobby). Het onderhoud van de landbouwmachines gebeurt ook in dezelfde loods, mag ik dat zelf doen? Mag ik bijvoorbeeld een compressor, draaibank, laspost in functie van de landbouw daar zetten en gebruiken in die loods?

mvg

Dieter

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Yvon
Berichten: 88

#2 , 17 mar 2011 07:53

zolang u geen bestemmingswijziging doorvoert is er niets aan de hand.
maar een garage exploiteren zou zeer onverstandig zijn aangezien u geen milieuvergunning daartoe heeft.
wat goederen stockeren of wat klussen is geen enkel probleem
denk ook aan de brandverzekering, wat als de zaak in de fik gaat, is u dan wel gedekt met de nieuwe activiteiten in die loods?

Franciscus
Berichten: 38594

#3 , 17 mar 2011 12:40

U bent eigenaar maar geen landbouwer.
U kan zich niet moeien met het bedrijf dus u hebt daar niets te zoeken met uw bedrijf.
Zeker niet als u bedrijf een vennootschap is want dan is het wel uw bedrijf maar niet u.
Een bedrijf heeft namelijk geen zonen dochters of ouders

Reclame

EvilFreD
Berichten: 677

#4 , 17 mar 2011 18:10

Ook oppassen met werkzaamheden in bedrijfspanden.
Men kon wel eens denken dat u aan het zwartwerken bent.
Ik weet dat u denkt, dat u zou willen begrijpen wat u denkt dat ik gezegd heb. Maar ik ben er niet zeker van of u begrijpt, dat dat wat u gehoord heeft, niet dat is, wat ik bedoel. (Richard Nixon)

mava105
Berichten: 22257
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#5 , 17 mar 2011 19:46

Men kon wel eens denken dat u aan het zwartwerken bent.
Of een kanabisplantage aan het opzetten bent :lol:

Terug naar “Landbouw recht”