Gemeentelijke politiereglementen en G.A.S.

EvilFreD
Topic Starter
Berichten: 677

Gemeentelijke politiereglementen en G.A.S.

#1 , 25 jan 2011 01:22

Alle gemeentelijke politiereglementen of Gemeentelijke Administratieve Sancties van Vlaanderen
Voor zo ver beschikbaar, netjes geranschikt op alphabet

of allemaal in één torrent bestand (binnenkort een update hier van)
Laatst gewijzigd door EvilFreD op 25 jan 2011 12:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik weet dat u denkt, dat u zou willen begrijpen wat u denkt dat ik gezegd heb. Maar ik ben er niet zeker van of u begrijpt, dat dat wat u gehoord heeft, niet dat is, wat ik bedoel. (Richard Nixon)

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos
Berichten: 16087

#2 , 25 jan 2011 10:32

Je dient lid te zijn om de torrent file te kunnen zien....

Misschien eventjes een publieke torent site gebruiken?

EvilFreD
Topic Starter
Berichten: 677

#3 , 25 jan 2011 12:13

Gebeurd!
Ik weet dat u denkt, dat u zou willen begrijpen wat u denkt dat ik gezegd heb. Maar ik ben er niet zeker van of u begrijpt, dat dat wat u gehoord heeft, niet dat is, wat ik bedoel. (Richard Nixon)

Reclame

Vandebos
Berichten: 16087

#4 , 25 jan 2011 12:25

Thx. Torrent aan het downloaden.

EvilFreD
Topic Starter
Berichten: 677

#5 , 25 jan 2011 12:35

Misschien nog even opmerken dat één en ander verzameld is om duidelijkheid te scheppen omtrend lokale regelgeving inzake honden.
Daardoor zijn in een aantal gevallen (waar algemene politiereglementen ontbraken) uitsluitend de reglementen mbt tot honden en overlastbeteugeling daarvan toegevoegd.

De lijst groeit nog dagelijks (is al weer behoorlijk gegroeid sinds deze torrent verscheen).
Op het moment dat er geen nieuwe reglementen meer binnenkomen, maak ik een tweede editie.
Voorlopig zul je de ontbrekende reglementen zelf moeten downloaden van de site van http://www.dogsfriendly.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik weet dat u denkt, dat u zou willen begrijpen wat u denkt dat ik gezegd heb. Maar ik ben er niet zeker van of u begrijpt, dat dat wat u gehoord heeft, niet dat is, wat ik bedoel. (Richard Nixon)

EvilFreD
Topic Starter
Berichten: 677

#6 , 01 feb 2011 17:49

Ik mis nog de volgende reglementen (of als de betreffende gemeenten geen reglement hebben, de bevestiging daar van).

Begijnendijk
Boortmeerbeek
Bree
Halen
Herselt
Heuvelland
Huldenberg
Kortemark
Langemark-Poelkapelle
Maaseik
Rotselaar
Ruiselede
Tervuren
Vleteren
Zuienkerke
Zwevegem

De betreffende gemeentes zijn al gemaild, maar tot op heden geen antwoord.
Iemand die me hieraan kan helpen?
Ik weet dat u denkt, dat u zou willen begrijpen wat u denkt dat ik gezegd heb. Maar ik ben er niet zeker van of u begrijpt, dat dat wat u gehoord heeft, niet dat is, wat ik bedoel. (Richard Nixon)

PepijnK
Berichten: 1

#7 , 11 jun 2012 17:34

Ik ben eveneens op zoek naar de "ontbrekende" politiereglementen. Ik ben de gemeentediensten systematisch aan het opbellen/mailen. Heeft iemand al reglementen vastgekregen?

Terug naar “Nuttige sites”