Intérim veranderen

Priske
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

Intérim veranderen

#1 , 16 nov 2018 15:35

Beste,
Ik ben nu 2 weken werkzaam via een interim. Echter is er een ander intérim kantoor waar ik meer kan verdienen bij het zelfde bedrijf.
Ik wil dus overstappen van het ene intérim naar een ander.
Ik heb mijn contract stop gezet en mijn contract getekend om as maandag via de andere interim aan de slag te gaan.
Nu krijg ik vele boze telefoontjes en dreigementen dat het bedrijf een boete moet betalen
Maar ik heb de samenwerking gestopt.
Komt het bedrijf nu in de problemen?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 16 nov 2018 15:45

Dit kan!
Interims hebben ook contracten met interims, je zal dit wel horen zeker volgende week wat die werkgever daar van denkt !
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Priske
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#3 , 16 nov 2018 15:46

Maar de werkgever is het er ook mee eens dat ik via ander intérim ga werken

Reclame

Sianna
Berichten: 156

#4 , 16 nov 2018 15:56

Wie belt je? Het bedrijf waar je gaat werken of het interimkantoor?

Priske
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#5 , 16 nov 2018 16:00

Het intérim waar ik weg wil

A'ntje
Berichten: 60

#6 , 18 nov 2018 23:03

Het zou me verwonderen dat je bij een ander interimkantoor een ander loon krijgt. Heeft het niet te maken met de inhoudingen op het loon en je achteraf meer belastingen zal moeten betalen ? Best eens je uur-of maandloon checken op beide contracten..
Het bedrijf waar je werkt, heeft inderdaad een aantal verplichtingen tegenover het kantoor dat jou heeft aangebracht en zal problemen krijgen omdat het eerste kantoor die inkomsten aan zijn neus ziet voorbijgaan.

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”