Aanverwing

Reza120
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Aanverwing

#1 , 01 jun 2018 11:55

Goedendag

ik wil als bewakingsagent werken voor een museum in Gent. ik ben geslaagd voor de eliminatieproeven en sollicitatiegesprekken. stad Gent vraagt voor de identiteitskaart een bewijs van goed gedraag model nr.1.
ik ben immers veroordeeld voor het negeren van snelheidsbeperking en vluchtmisdrijf . ik ben veroordeeld tot een boete van 2000 euro en een maand rijverbod.
ik heb reeds mijn rijbewijs een maand afgegeven en de boete ben ik aan het afbetalen .
nu mijn vraag is of deze veroordeling een effect heeft op mijne aanwerving en indien ja welke maatregelen kan ik treffen om dat te voorkomen ?


met dank Reza

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12828

#2 , 01 jun 2018 11:59

De snelheidsovertreding gaat geen probleem zijn, het vluchtmisdrijf waarschijnlijk wel. U kunt eerherstel aanvragen, maar dat kan pas vanaf 3 jaar na de feiten. Ook moeten alle boetes al betaald zijn.

Franciscus
Berichten: 38596

#3 , 01 jun 2018 19:37

En alle schade aan derden en dat moet u kunnen bewijzen dat die betaald zijn.
Vermoedelijk volgt er ook nog een moraliteitsonderzoek door politie en veiligheidsdiensten.

Reclame

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”