3 dagen werken op proef?

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

Re: 3 dagen werken op proef?

#16 , 09 apr 2018 15:41

Dit zullen dan zal het een manwijf zijn.
Voila, dat soort opmerkingen illustreert perfect uw denkwereld... :roll: Het zal volgens u dan ook wel een lesbisch geval zijn en homo's zullen die job van kasseilegger ook wel niet aankunnen? :roll: Mensen toch...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#17 , 09 apr 2018 17:47

Tom ik geloof dat u nog niet veel zwaar werk verricht heeft in je leven, heb 6 jaar in een slachthuis gewerkt ik heb daar homo's weten beginnen nooit heeft er één een week uitgedaan, vrouwen wel maar niet op de slachtvloer, allez het zal wel bij mij liggen hoor, ik zal een tunnel zicht hebben zeker!
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#18 , 10 apr 2018 09:15

Tom ik geloof dat u nog niet veel zwaar werk verricht heeft in je leven.
LOL, da's geen argument, hé. Dan kan ik zeggen: "ik geloof dat jij nooit veel werk verricht hebt waar je je hoofd moest gebruiken." :lol:
allez het zal wel bij mij liggen hoor, ik zal een tunnel zicht hebben zeker!
Tunnel zicht niet, eerder een vrij bekrompen visie, maar je hebt alle recht om zo te denken. 'k Vind het enkel jammer dat mensen die niet verder denken dan dat, ook mogen stemmen. Maar bon, da's een andere discussie. Je hebt nu getoond hoe jij over mensen denkt, misschien is het beter als we er over ophouden, want het wordt er echt niet beter op. :roll:
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

MySonnie
Berichten: 38
Juridisch actief: Nee

#19 , 11 apr 2018 17:07

Kzou zeggen laat ze ne keer goed van u proeven. XD

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”