Medisch ongeschikt

Illybilly
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Medisch ongeschikt

#1 , 24 mar 2018 01:51

Door artrose in de onderste 4 wervels kan ik mijn werk niet meer naar behoren uitvoeren. Twee jaar geleden werd ik door rugproblemen al overgeplaatst naar een ander filiaal voor een andere functie.
Mijn werkgever gaat akkoord de arbeidsovereenkomst te beëindigen wegens medische redenen en heeft me doorverwezen naar de bedrijfsarts. Deze heeft echter het verzoek afgewezen. Ik sta nu op de ziekenkas maar het is niet mijn bedoeling om van een uitkering te leven. Ik wil me herscholen en nieuw werk zoeken. Hoe kunnen mijn werkgever en ik tot een oplossing komen om de arbeidsovereenkomst te beëindigen, waarbij we beiden geen financieel nadeel ondervinden.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Drone
Berichten: 3030
Locatie: st-niklaas

#2 , 24 mar 2018 02:23

ontslag in onderling overleg, op de C4 zou dan kunnen staan "ontslag in onderling overleg naar aanleiding medische overmacht"

bedrijfsarts heeft op zich niks te beslissen wie al dan niet ontslagen word als ge in onderling overleg uit elkaar gaat als vrienden

Reclame

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”