Ontslag. Wat kan ik doen

nieze008
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Ontslag. Wat kan ik doen

#1 , 02 feb 2018 14:56

Goedenmiddag

Zal even gauw vertellen hoe het zit,heb ooit een psychose gehad en zit nu onder gtb
Ben dus ander halve maand onwettig afwezig geweest,grove en grote fout,maar ik had echt de nodige rust nodig want anders was ik in nog een pshyose beland.Ben dus niet naar dokter geweest.bang voor langdurig ziek te worden verklaard.ik heb vandaag een aangetekende gehad,met daarin dat de samenwerking stopt na geen reactie van mijn kant op een aangetekend schrijven van afgelopen maandag waarbij ik niks van weet,heel mijn post doorzocht,niks papiertje van postbode,
Wat kan ik doen nog of wat zou er gebeuren?
Alvast bedankt voor jullie advies,
Bijkomend tijdens die maand hebben we nog gebeld ,en ik mocht de tijd nemen die nodig was..

Mvg

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
nieze008
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#2 , 03 feb 2018 12:59

oei geen reacties

evgoeth
Berichten: 557
Locatie: Ten zuiden van Antwerpen

#3 , 06 feb 2018 17:01

Speelt niet echt een rol denk ik, of ze nu 1 of 100 aangetekende zendingen sturen.
Feit dat jij en enkel jij verantwoordelijk bent om je werkgever te verwittigen van je afwezigheid en deze ook op een correcte manier te staven.

Zomaar eventjes 1.5 maand weg zijn, ok je hebt wel telefonisch contact, en ze zeggen wel de tijd te nemen die je nodig acht, maar zelfs dat is geen vrijgeleide om te doen wat je wil.

Een ex-collega van me is op een dag ook niet komen opdagen en na 14 dagen kreeg die ook een aangetekende zending. Bleek gewoon voor iemand te zijn gaan werken en wilde geen opzeg doen.

Hier kan je niks tegen beginnen. Zij zijn in hun recht.

Reclame

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”