K

Scotlandyard1985
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

K

#1 , 28 jan 2018 19:07

Bedankt vd reactie. Ik heb het bericht gewist.
Laatst gewijzigd door Scotlandyard1985 op 28 jan 2018 19:31, 2 keer totaal gewijzigd.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 28 jan 2018 19:15

Je weet toch als je werkgever vroegtijdig dit te weten komt dat hij je om dringende redenen je onmiddellijk kan ontslaan zonder enige vergoeding.

Kijk ook ,als er geen concurrentie beding in je overeen komst staat.

Maar het spel dat je speelt is toch zeer gevaarlijk !
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

LeenW
Berichten: 12811

#3 , 28 jan 2018 19:40

Wat was de oorspronkelijke vraag, Lowie? Vrij vervelend dat mensen iets wissen omdat hun probleem opgelost is, en dat dan later dezelfde vraag opnieuw gesteld moet worden.

Reclame

Scotlandyard1985
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#4 , 28 jan 2018 19:47

.
Laatst gewijzigd door Scotlandyard1985 op 28 jan 2018 20:03, 1 keer totaal gewijzigd.

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#5 , 28 jan 2018 19:50

Wat was de oorspronkelijke vraag, Lowie? Vrij vervelend dat mensen iets wissen omdat hun probleem opgelost is, en dat dan later dezelfde vraag opnieuw gesteld moet worden.
De vraag was zeer eenvoudig, ts zei dat hij ging veranderen van werk en ging beginnen bij een concurrent van zijn werkgever, en hij vroeg of hij de klanten mocht verwittigen dat hij bij de concurrentie ging werken, zodat zij daar door hem zouden worden geholpen..
Zelfs zou hij facebook er voor gebruiken !
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Scotlandyard1985
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#6 , 28 jan 2018 19:57

Was idd de vraag, mr meer bedoelt of je dat mag zeggen. Ik heb niet gezegd dat ik dat zou doen of ging. Mr meer de vraag het mag gezegd worden en niet perse om klanten mee te nemen. Meer om niet ineens met noorderzon te verdwijnen.
Het antwoord van Lowie was zeer duidelijk en ik wilde ik verder geen problemen.
Laatst gewijzigd door Scotlandyard1985 op 28 jan 2018 20:21, 1 keer totaal gewijzigd.

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#7 , 28 jan 2018 20:08

Ik vind het zeer goed dat je eerst de vraag stelt, sommigen stellen de vraag als er al problemen zijn !
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Scotlandyard1985
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#8 , 28 jan 2018 20:13

Vandaar dat door uw antwoord mij het beste leek om de post te wissen.
Is zeker niet met kwade bedoeling dat ik de vraag gesteld heb, meer gewoon wat mag wat mag niet. Ik wil in schoonheid kunnen eindigen zowel naar werkgever als naar klant toe.

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”